ACUERDO MARCO DE SUMINISTRO DE CONSUMIBLES INFORMÁTICOS DE LOS SERVICIOS GENERALES DEL AYUNTAMIENTO DE PALMA - Perfil del contratante
ACUERDO MARCO DE SUMINISTRO DE CONSUMIBLES INFORMÁTICOS DE LOS SERVICIOS GENERALES DEL AYUNTAMIENTO DE PALMA
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
2017-020-S
Procedimiento de adjudicación
Abierto no sujeto a regulación armonizada
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
22/06/2017
Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:
22/06/2017
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
22/06/2017
Fecha Fin presentación de Ofertas:
06/07/2017
Lugar presentación de Ofertas:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Lugar abertura de Ofertas:
Dia 17/07/2017 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
11/08/2017
Valoración:
Licitadors:
1. GERSA INFORMATICA SL
2. VISUALES E INFORMATICA SERVICIOS Y SUMINISTROS SL
3. TONER CLASS SL
4. DISTRIBUCIONES UNIVERSAL MALLORCA SL
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 17 de juliol de 2017.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A.
A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules dels licitadors admesos.
Les ofertes es remetran a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 31 de juliol de 2017, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques dels licitadors.
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Acuerdo de adjudicación:
13/09/2017
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
19/09/2017
Precio de la adjudicación:
Segons plecs i la seva oferta econòmica de dia 3 de juliol de 2017 amb preus unitaris.
Adjudicatario definitivo:
VISUALES E INFORMATICA SERVICIOS Y SUMINISTROS SL
CIF: B-57282097
Motivación:
La formalització del contracte s'haurà de efectuar no més tard dels quinze dies hàbils següents a aquell en el qual es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats .
Información:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
Documentos
2017-020-S PROP ECON- GERSA INFORMATICA 2017-020-S PROP ECON-UNIVERSAL 2017-020-S INF SOBRE C 2017-020-S PROP ECON-TONER CLASS 2017-020-S PROP ECON- VISUALES E INFORMATICAFecha última modificación: 8 de mayo de 2023