Asset Publisher

ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE PREPARACIÓ I PRESENTACIÓ DE LA CANDIDATURA DE LA CIUTAT DE PALMA AL PREMI EUROPEU DE CIUTAT ACCESSIBLE 2024

DEPARTAMENT D’INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT
SERVEI D’ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA PER OBRES

CONTRACTE MENOR D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE PREPARACIÓ I PRESENTACIÓ DE LA CANDIDATURA DE LA CIUTAT DE PALMA AL PREMI EUROPEU DE CIUTAT ACCESSIBLE 2024 (ACCESS CITY AWARDS)
Núm. d’expedient: ACC 2023-001
La Comissió Europea ha obert el termini de candidatures per a la quinzena edició del “Premi Ciutat Accessible” (Access City Award), el guardó europeu concedit a les ciutats que promouen l'accessibilitat. L'objectiu d'aquest premi anual és distingir i premiar a les ciutats que adopten mesures exemplars per a millorar l'accessibilitat de les persones amb discapacitat en relació amb una sèrie d'aspectes fonamentals per a la vida a la ciutat. En aquest premi es destacaran les iniciatives de major èxit que permeten a les persones amb discapacitat la seva participació plena en la societat i l'accés igualitari als seus drets.

Per a la presentació de la candidatura de la ciutat de Palma al premi Europeu de Ciutat Accessible 2024, des del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat de l’Ajuntament de Palma, en el marc de les seves competències, es proposa la contractació d’una assistència tècnica de preparació i presentació de la candidatura que finalitza el proper 18 de setembre de 2023.

Les condicions que cal tenir en compte per formular l’oferta són les següents:

1).- Objecte del contracte: Servei d’assistència tècnica per a preparació, elaboració i presentació de la candidatura de la ciutat de Palma al Premi Europeu de Ciutat Accessible 2024 (Access City Awards).

2).-Tipus de contracte: SERVEIS

3).- Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor.

4).- Criteris de puntuació: Únic criteri, econòmic.
S'adjudicarà a l'oferta del preu total (IVA inclòs) més avantatjosa per a l'Ajuntament de Palma. Al preu ofert estaran inclosos tots els treballs necessaris per a la presentació dins el termini i en la forma escaient de la candidatura al premi.

5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001

6).-  Especificacions tècniques de la prestació:

•    Elaboració i preparació de la candidatura:
a)    Recopilació d’informació mitjançant l’elaboració de qüestionaris i sol•licituds d’informació a enviar a les àrees identificades prèviament.
b)    Anàlisi i tractament de la informació rebuda des de les diferents àrees al Servei d’Accessibilitat (dades, imatges,..).
c)    Presentació al Servei d'Accessibilitat d'una proposta d'identitat visual de la candidatura, compatible amb el Manual d'Identitat de l'Ajuntament.
d)    Elaboració d’una proposta de contingut en castellà i anglès en 2 documents:
   Memòria de sol•licitud de participació a la candidatura al premi d’acord al model definit per l’ens organitzador del Premi.
    Presentació de la candidatura (en format ppt o pdf) de caràcter gràfic, que s’adjuntarà a la sol•licitud.
Tota la documentació serà revisada i validada pel Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres.
7).- Òrgan de contractació: Regidora d’Infraestructures i Accessibilitat.

8).- Pressupost màxim de licitació: 7.438’02€ (IVA exclòs).

9).- Termini d'execució del contracte: fins el 18 de setembre de 2023.

10).- Responsable del contracte:  Cap del Servei d’accessibilitat, control i ocupació de la via pública per obres - 971 764 800

11).-Termini de garantia: No se n'estableix.

12).- El lloc i el termini de presentació de l'oferta són els següents:
L’oferta s’ha d’enviar a les adreces de correu electrònic següents del Departament d’Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma):
serveiadministratiu@palma.cat  
accessibilitat@palma.cat

El correu electrònic ha d’estar identificat amb:
a)    Indicació de la licitació a què es concorre
b)    Nom i llinatges o raó social de l’empresa licitadora
c)    NIF
d)    Nom i els llinatges del representant, si escau.
e)    Els números de telèfon i de fax
f)    L’adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

13).- Documentació a presentar:
a.    Oferta econòmica
b.    Memòria detallada de les feines a realitzar
c.    Annexos firmats electrònicament, en cas de resultar adjudicatari.

14).- Documents que s’annexen:
- Model de declaració responsable a emplenar pel licitador
- Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI).

15).- El termini de presentació: fins el dia 28 d’agost a les 14:00.

16).- Forma i condicions de pagament del preu:
Presentant una única factura al final de la prestació, expedida per l’entitat i conformada
pel responsable del contracte.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Servei d’accessibilitat, control i ocupació de la via pública per obres a través del correu electrònic accessibilitat@palma.cat o telèfon 971 764800. Ext. 5159

 

Contract data:

File number

ACC 2023-001

Award procedure:

Contractes menors

Type of contract:

Servicios

Specific data Ad:

Date of Publication in Contractor Profile:

21/Aug/2023

Specific data Tenders in progress

Specific data Valoration:

Specific data Awards and formalizations

Award Agreement Date:

29/08/2023

Date last modified: November 13, 2023