Asset-Herausgeber

Contracte menor d’impressió, instal·lació i retirada de banderoles publicitàries

Contacte: en cas de dubtes es pot contactar amb Marta Cuart (Gabinet de Comunicació). Tel. 971 225900 ext. 1249.

Termini de presentació d’ofertes:  7 dies naturals des de la publicació.

Forma de presentació d’ofertes: enviar al correu electrònic contractespremsa@palma.cat.

Alhora s’hi adjuntarà, exemplar degudament complimentat de:

  • Model de declaració responsable del contractista (document Annex I)
  • Model DACI (Declaració absència conflicte interessos) (document Annex II)

Tipus de contracte: contracte menor de serveis

Procediment i forma d’adjudicació: adjudicació directa, contracte menor.

Criteri d’adjudicació: criteri econòmic per preu unitari, amb un límit màxim de 55 euros per banderola (IVA exclòs).

ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES DE LA PRESTACIÓ:

Per a la impressió de les banderoles:

L’Ajuntament de Palma lliurarà a l'empresa adjudicatària dissenys de banderoles amb la imatge que es determini en cada cas. En cap cas es pot modificar la imatge que s’envïi des de l’Ajuntament de Palma.

Es realitzarà impressió digital en color sobre lona doble cara d’alta qualitat (510gr).

Les mesures seran de 90  x 120 cm de lona visible per ambdues cares.

Per a la instal·lació i retirada de les banderoles:

La instal·lació de les  banderoles s’haurà de dur a terme per part de l’empresa adjudicatària amb tot el material necessari d’acord amb les següents indicacions d’obligat compliment que es determinen per part del departament d’Enllumenat Públic de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat de l’Ajuntament de Palma:

1.- L’Ajuntament de Palma facilitarà a l’empresa adjudicatària els carrers on està interessat a instal·lar banderoles. L’Àrea d’Infraestructures indicarà quins fanals d’aquests carrers són viables per a instal·lar-hi els dispositius.

2.- L'empresa, tenint en compte que el promotor és el propi Ajuntament, ha d'aportar una assegurança de responsabilitat civil per un milió d'euros que cobreixi específicament danys a tercers, entre d'altres al mateix Ajuntament, per perjudicis ocasionats per la instal·lació d'enllumenat a persones o béns, així com als mateixos elements de la mateixa i/o la seva funcionalitat com a conseqüència de la instal·lació de les banderoles.

3.- No es permetrà la col·locació en aquells emplaçaments on no es garanteixi el pas lliure de 4 metres d’ alçada o que la tipologia dels suports no admeti aquest tipus de dispositius.

4.- Els mecanismes de subjecció de les banderoles hauran de garantir que no es faci malbé el suport, inclosa la pintura del mateix.

5.- Per a la realització dels treballs de muntatge i desmuntatge, s'hauran d'emprar dispositius de col·locació de manera que els operaris no es recolzin sobre el suport (han de ser escales dobles o plataformes).

6.- Els suports de les banderoles hauran de dur una protecció suau per no perjudicar les faroles. En el cas de produir-se desperfectes, s’hauran de reparar amb pintura del mateix color, en el seu cas, l’Ajuntament es reserva el dret de reclamar els danys causats.

7. No podran col·locar-se a menys de 5 metres d’alçada, perjudicar a tercers, obstaculitzar la visibilitat de senyals de trànsit, semàfors, indicadors de carrer o qualsevol altre tipus de senyalització.

8. No podran interferir qualsevol altra instal·lació prèviament autoritzada. La publicitat electoral sempre tindrà preferència.

TERMINIS:

Disseny preimpressió: Un cop que l’Ajuntament de Palma remeti el disseny que s’ha d’imprimir, l’empresa dispondrà d’un termini de 24h per presentar una imatge de simulació del disseny en una banderola  penjada a un fanal, amb imatge per les dues cares.

Impressió i instal·lació: Un cop que l’Ajuntament hagi donat el vistiplau a la simulació, l’empresa adjudicatària dispondrà d’un termini de 8 dies per a imprimir i instal·lar les banderoles. Haurà de lliurar un certificat d’haver-les  instal·lat i presentar 5 fotografies de diferents carrers.

Retirada: L’empresa adjundicatària dispondrà d’un termini de 5 dies per a la retirada de les banderoles des de la indicació per part de l’Ajuntament de Palma. Haurà de presentar 5 fotografies de diferents carrers.

Un cop finalitzada la retirada, l’empresa adjudicatària haurà de dipositar totes les banderoles al Punt Verd d’Emaya situat al Polígon de Son Castelló.

ACREDITACIÓ:

Per a cada campanya, l’empresa ha d’emetre una declaració responsable d’haver realitzat la instal·lació i retirada, així com haver dipositat totes les banderoles a l’esmentat Punt Verd.

Òrgan de contractació: L’òrgan de contractació competent és La regidora de l’Àrea d’Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, conformement a l’Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de 05/07/2023.

Pressupost màxim de licitació: 14.500 €, IVA exclòs. 17.545€ import amb l’IVA inclòs.

Termini d’execució del contracte: El termini d’execució tindrà lloc fins que s’esgoti el pressupost.

Responsable del contracte: Coordinadora General de Comunicació de l’Ajuntament de Palma, Cristina Graupera Gutiérrez.

Forma de pagament del preu: Presentant  la factura de cada campanya publicitària mitjançant la plataforma FACE, juntament amb el corresponent justificant i la declaració responsable establerta a l’apartat ACREDITACIÓ del present document, una vegada realitzat el servei i conformada pel responsable del contracte,  després que es realitzi la prestació del servei.

Vertragsdaten:

File number

GP 15 24 BANDEROLES

Vergabeverfahren

Contractes menors

Vertragsart:

Servicios

Spezifische Daten Anzeige

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

23/Feb/2024

Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung

Spezifische Daten Bewertung:

Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

21/03/2024

Datum der letzten Änderung: 21. März 2024