Asset Publisher

EDIFICIS 2023-001 (EM2023-001) CONTRACTE D'OBRA PER LA DEMOLICIÓ DE DOS EDIFICIS UBICATS AL CARRER ARAGÓ, 255 -257

EDIFICIS 2023-001 (EM2023-001) CONTRACTE D'OBRA PER LA DEMOLICIÓ DE DOS EDIFICIS UBICATS AL CARRER ARAGÓ, 255 -257.
Els immobles ubicats al carrer Aragó, números 255 i 257 (construïts el 1936) són de propietat municipal i, actualment, estan en desús. El seu pobre estat de conservació i la impossibilitat de rehabilitar l'edifici recomana procedir a la seva demolició per evitar la seva ocupació i per garantir la seguretat dels vianants.
Com s'ha dit anteriorment, ambdós edificis presenten un pobre estat de conservació, fruit del seu abandonament i de la falta de conservació, tal i com s'ha pogut observar en una visita recent. (S'adjunten fotografies del seu interior on és palès el seu mal estat de conservació).
A més, urbanísticament, aquests dos edificis es troben en situació de fora d'ordenació, afectats per alineació de vial. És a dir, que no es podrien dur a terme en els immobles de referència cap actuació de consolidació ni rehabilitació per poder-li donar un ús municipal.
Aquests edificis han estat ocupats anteriorment diverses vegades i, per aquest motiu, s'han tapiat alguns dels seus accessos.
Les referències cadastrals dels immobles són les següents:
Carrer Aragó 255: 2728124DD7822H0001JY
Carrer Aragó 257: 2728123DD7822H0001IY
Aquests dos immobles no estan inclosos al Contracte de Manteniment del Servei d'Edificis Municipals i Centres Escolars i atès que l'opció tècnica més adient és la seva demolició, no té sentit incorporar aquests edificis a l'esmentat contracte de manteniment, ja que no s'hi podrà dur a terme cap actuació de manteniment. És més, la demolició d'edificis no forma part de l'objecte del contracte de Manteniment dels Edificis Municipals.
Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:
1).- Objecte del contracte: Contracte d'obres de demolició de dues edificacions.
2).- Tipus de contracte: OBRA
3).- Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor
4).- Criteris de puntuació: Únic criteri, econòmic.
S'adjudicarà a l'oferta del preu total (inclòs IVA) més avantatjós per l'Ajuntament de Palma tenint en compte les especificacions tècniques.
En el preu ofert estirà inclòs:
- La repercussió dels mitjans de seguretat i salut a cada una de les partides que conformen el pressupost.
- La realització i presentació del corresponent Pla de Treball per la retirada dels residus de fibrociment amb amiant.

5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001:
Es considerarà baixa desproporcionada aquella a la qual l' import ofert sigui inferior en 20 punts percentuals a l'import mitjà de totes les ofertes admeses.


6).- Especificacions tècniques de la prestació:
El present contracte menor consisteix, en general, en la demolició de dos habitatges ubicats al carrer Aragó, números 255 i 257. Més concretament, les actuacions consisteixen en:
- Actuacions prèvies a la demolició:
- Desconnexió de les escomeses elèctrica, d'aigua potable, de sanejament i de telecomunicacions.
- Retirada de les cobertes de plaques de fibrociment, uns 110 m² en total.
- Presentació del Pla de Treball corresponent per la retirada i gestió dels residus de fibrociment amb amiant.
- Demolició de les edificacions (números 255 i 257) i les actuacions necessàries per garantir l'estabilitat de les edificacions annexes que no formen part d'aquesta demolició.
- Transport de residus procedents de la demolició. La gestió dels residus procedents de la demolició (exclosos els residus de fibrociment) anirà a càrrec del Departament d'Infraestructures.
- Transport i gestió dels elements de fibrociment amb amiant.

S'adjunten els amidaments d'aquesta actuació amb les partides previstes.

7).- Òrgan de contractació: Regidora d'Infraestructures i Accessibilitat.

8).-Pressupost màxim de licitació: 39.937,93 € (IVA exclòs).

9).- Termini de durada:
- Redacció i presentació del Pla de Treball per la retirada dels residus de fibrociment: 1 setmana des de l'adjudicació del contracte.
- Redacció del Pla de seguretat de l'obra: 3 setmanes des de l'adjudicació del contracte.
- Obres de demolició: A iniciar 1 setmana des de la recepció de l'autorització del Pla de Treball. Durada: 5 setmanes.

10).-Lloc de prestació: Carrer Aragó, números 255-257, Palma.

11).- Responsables del contracte: Jordi Albert Soler Vallespir, Cap de la Unitat Tècnica del Servei d'Edificis Municipals i Centres Escolars del Departament d' Infraestructures i Accessibilitat.- Telèfon de contacte 971 764800, extensió 5151 i Urbano Sánchez-Pastor Dotor, cap del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat.

12).- Termini de garantia: 1 any a partir de la recepció de l'obra

13).- Forma de pagament del preu: Es farà sobre una única factura al final de la prestació.

14).-Lloc i el termini de presentació de l'oferta són els següents:
A l'oferta s'ha de presentar:
- Amidaments i pressupost: s'ha d'aplicar el preu unitari a cada una de les partides, indicant l'import de la partida (import=unitats x preu unitari).
- Full de resum de pressupost, amb:
o l'import de cada capítol resultant de la suma de les partides de cada capítol
o Al capítol GESTIÓ DE RESIDUS s'ha de compatibilitzar només la gestió dels residus que de fibrociment amb amiant.
- Document de declaració Responsable i declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI).
- El licitador ha d'omplir el model de declaració responsable i el model de declaració d'absència de conflicte d'interessos que s'adjunta com a annex en el supòsit de resultar adjudicatari. Aquest document es presentarà signat digitalment.

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).

El correu electrònic ha d'estar identificat amb:

a).-indicació de la licitació a què es concorre
b).- Nom i llinatges o raó social de l'empresa licitadora
c).- NIF
d).- Nom i els llinatges del representant, si escau.
e).-Els números de telèfon i de fax
f).- L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

15).-Documents que s'annexen:

- Model de declaració responsable a omplir pel licitador.
- Model de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI).
- Fotografies dels interiors dels habitatges.
- Plànols de les edificacions a enderrocar.
- Estat d'amidaments de la intervenció on el licitador ha d'introduir els preus unitaris per a cada una de les partides.
- Model del Resum del pressupost, a emplenar pel licitador, en funció de la seva oferta.


16).-Termini de presentació: fins el dia 16 de maig del 2023 a les 14:00.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Departament d'Infraestructures al telèfon 971 764800 - Extensió 5151.

17).- L'autorització de la despesa i l'adjudicació del contracte queda subjecta a la condició suspensiva de la disposició de crèdit suficient i adequat de l'exercici d'execució.


Palma, 9 de maig de 2023

Contract data:

Award procedure:

Contractes menors

Type of contract:

Obras

Specific data Ad:

Specific data Tenders in progress

Date of Publication in Contractor Profile:

09/05/2023

Start date for submission of Offers:

09/05/2023

End Date for submission of Offers:

16/05/2023

Place for submission of Offers:

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).

Specific data Valoration:

Date of Publication in Contractor Profile:

16/05/2023

Specific data Awards and formalizations

Date last modified: November 16, 2023