Asset-Herausgeber

EIP 2024-002 MEMÒRIA LICITACIÓ ESTUDI MURADA MEDIEVAL

Exp. núm. : EIP 2024-002 (2022-16)
Contracte menor del SERVEI D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE RESTAURACIÓ-CONSERVACIÓ PER A L’ELABORACIÓ D’UN ESTUDI D’IDENTIFICACIÓ I VALORACIÓ D’UN PANY DE MURADA MEDIEVAL DEL BALUART DE SANT PERE, PREVI A LA REDACCIÓ DEL PROJECTE DE REPARACIÓ
MEMÒRIA JUSTIFICATIVA

ACTUALITZACIÓ ARXIU DE CONDICIONS TÈCNIQUES
A data 15/02/2024 l’arxiu EIP 2024-002 – DOCUMENTACIÓ TÈCNICA PER A LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI. pdf  s’ha substituït per un altre arxiu , del  mateix nom, on s’ha incorporat una documentació annexa que per error no apareixia al primer arxiu.
El termini de presentació de l’oferta es considerarà reiniciat a partir d’aquesta data.


1. Objecte del contracte: CONTRACTACIÓ DEL SERVEI D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE RESTAURACIÓ-CONSERVACIÓ PER A L’ELABORACIÓ D’UN ESTUDI D’IDENTIFICACIÓ I VALORACIÓ D’UN PANY DE MURADA MEDIEVAL DEL BALUART PUIG DE SANT PERE, PREVI A LA REDACCIÓ DEL PROJECTE DE REPARACIÓ
2. Justificació de la necessitat del contracte
El Servei d’Estudis i Projectes d'Arquitectura de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat de l’Ajuntament de Palma ha rebut l’encàrrec del Cap de Departament d’Infraestructures i Accessibilitat d’elaborar la documentació tècnica necessària per a dur endavant la reparació d’un pany de murada medieval situat al baluard de Sant Pere i confrontant amb el carrer de Sant Pere. La importància històrica i arquitectònica de l’element a intervenir, declarat BIC, i el seu singular sistema constructiu arcaic de tàpia requereixen d’una empresa de restauració-conservació per redactar un estudi d’identificació i valoració de l’element, prèviament a la redacció del corresponent projecte de reparació.
3. Especificacions tècniques de la prestació.
Les especificacions tècniques es contenen al document tècnic que es conté a l’arxiu pdf, que s’adjunta, denominat DOC-L 03 i titulat DOCUMENTACIÓ TÈCNICA PER A LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE RESTAURACIÓ CONSERVACIÓ PER A L’ELABORACIÓ D’UN ESTUDI PREVI A LA REDACCIÓ DEL PROJECTE DE REPARACIÓ D’UN PANY DE MURADA MEDIEVAL.
4. Justificació del procediment, la tramitació i la forma d’adjudicació de l’expedient
En aplicació de l'article 118 de la Llei 9/2017, de contractes del sector públic, el contracte de servei es qualifica com a menor ja que el seu import és inferior a 15.000 € (IVA no inclòs).
L'objecte del contracte no s'ha configurat per evitar l'aplicació de les regles generals de contractació.
Atès que el contracte menor de servei és d’import superior a 3.000 €, IVA exclòs, es publicarà anunci per la licitació del contracte en el Perfil del contractant de la pàgina web de l’Ajuntament de Palma. Atesa la importància de l’element objecte de l’estudi,
s’exigeixen als licitadors, en primer lloc, requisits de titulació i d’experiència mínima i, en segon lloc, com a criteri d’adjudicació s’incorpora l’experiència específica que acrediti el coneixement en sistemes constructius similars.
5. Tipus de contracte
Contracte menor de serveis
6. Procediment i la forma d’adjudicació.
Publicació al perfil del contractant i licitació del servei amb requisits i criteris d’adjudicació. Els requisits i els criteris d’adjudicació són els següents:
   6.1. Requisits.
     Ser una persona física o jurídica que justifiqui els següents requisits:
     6.1.1. Si es tracta d’una una persona física, el licitador ha d’ostentar la titulació oficial que acrediti la competència en conservació-restauració per intervenir a l’element considerat. Si es tracta d’una empresa, aquesta ha de tenir vinculada contractualment una persona que ostenti la titulació esmentada i que dirigirà i signarà el servei en cas d’adjudicació.
     6.1.2. El tècnic titulat en competències de conservació-restauració haurà de justificar una experiència mínima en intervencions de reparació i/o consolidació en arquitectures defensives. Aquesta experiència s’entendrà acreditada si el tècnic justifica la seva participació a la redacció de propostes d’intervenció i/o a l’execució, en els últims 10 anys, en un mínim de cinc intervencions de rehabilitació i/o consolidació d’arquitectures històriques defensives declarades BIC o de qualificació equiparable en altres països.
   6.2. Criteris d’adjudicació: Criteri econòmic i criteri d’experiència en obres similars.
     6.2.1. Oferta econòmica: Fins a 60 punts. A les ofertes econòmiques s’aplicarà la fórmula següent:
     Pu =M x (Pl-Po)/(Pl-Pm)
     Essent
     Pu= puntuació de l’oferta
     M= puntuació màxima (60 punts)
     Pl= pressupost de licitació (apartat 9)
     Po= pressupost de l’oferta a valorar 
     Pm= pressupost de l’oferta més econòmica
     6.2.2 Major experiència que l’exigida com a requisit: Fins a 40 punts. S’atorgaran 10 punts per cada obra on s’acrediti que el tècnic de conservació-restauració hagi intervengut directament a la reparació i/o consolidació de murs de tàpia. Computaran també en aquest apartat les obres que compleixin aquesta condició encara que hagin servit per acreditar el requisit 3.1.2.
7. Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats (art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001).
Es considerarà baixa desproporcionada aquella a la qual l’import ofert del pressupost d'execució material sigui inferior en 20 punts percentuals a l’import mitjà de totes les ofertes admeses.
8. Òrgan de contractació.
L’Òrgan de contractació competent és la Regidora d’Infraestructures i Accessibilitat, conformement a l’Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma de 05/07/2023.
9. Valor estimat.
14.819,95€ (sense IVA).
10. Pressupost del contracte i aplicació pressupostària
Import amb l’IVA inclòs: 18.004,80€
Aplicació pressupostària: 11 33607 61100 INFRAESTRUCTURES.-INVERSIONS BALUART DE SANT PERE
Ref : 22024002010 OP: 220240002626
11. Termini d’execució: 4 mesos.
12. Lloc de prestació: Baluard de Sant Pere.
13. Responsable del contracte: Antoni Sbert Casasayas, arquitecte cap del Servei d’Estudis i Projectes d’Arquitectura.
14. Termini de garantia: no procedeix.
15. Forma i condicions de pagament del preu: Es farà sobre una única factura al final de la prestació.
16. Forma i de presentació de l’oferta:
La presentació es farà, només per via telemàtica, al Registre General de l’Ajuntament de Palma a través de l’Oficina Virtual de la seva Seu Electrònica. Una vegada presentada l’oferta telemàticament, el licitador ha d’enviar una comunicació via e-mail acompanyada del resguard o justificant (en arxiu pdf) de la presentació telemàtica, al correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del departament d'Infraestructures i Accessibilitat, Servei Administratiu.
L’oferta a presentar telemàticament al Registre General contindrà els següents documents:
- DOC-O 01 Document d’identificació. Contindrà:
a) Indicació de la licitació a la qual es concorre, consignant que l’àrea municipal convocant és l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.
b) Identificació del licitador, el nom i cognoms o raó social de l'empresa licitadora, el NIF, el nom i els cognoms del representant, en el seu cas, i els números de telèfon de contacte.
- DOC-O 02 Document de declaració responsable. El licitador ha d'omplir el model de declaració responsable que s'adjunta com a annex en el supòsit de resultar adjudicatari. Aquest document es presentarà signat digitalment.
- DOC-O 03 Document d’absència de conflicte d’interès. El licitador ha d'omplir el model d’absència de conflicte d’interès que s'adjunta com a annex en el supòsit de resultar adjudicatari. Aquest document es presentarà signat digitalment.
- DOC-O 03 Document d’oferta econòmica. El licitador haurà de presentar la seva oferta econòmica per la totalitat dels treballs, IVA inclòs. Aquesta oferta econòmica és la que serà objecte de puntuació.
Tots tres documents es presentaran en format pdf i signats digitalment.
17. Termini de presentació de l’oferta: Fins a les 14,00 h del quinzè dia hàbil des de la publicació al perfil del contractant de l’Ajuntament de Palma.
18. Documents que s’annexen:
- DOC-L 01 Model de declaració responsable a omplir pel licitador.
- DOC-L 02 Model de declaració d’absència de conflicte d’interès.
- DOC-L 03 DOCUMENTACIÓ TÈCNICA PER A LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE RESTAURACIÓ CONSERVACIÓ PER A L’ELABORACIÓ D’UN ESTUDI PREVI A LA REDACCIÓ DEL PROJECTE DE REPARACIÓ D’UN PANY DE MURADA MEDIEVAL
19. Consultes: Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el servei d’Estudis i Projectes d'Arquitectura a través del següent telèfon: 971764800.

 

Vertragsdaten:

File number

EIP 2024-002

Vergabeverfahren

Contractes menors

Vertragsart:

Servicios

Spezifische Daten Anzeige

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

05/Feb/2024

Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung

Startdatum für die Einreichung von Angeboten:

05/02/2024

Enddatum für die Einreichung von Angeboten:

07/03/2024

Spezifische Daten Bewertung:

Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen

Datum der letzten Änderung: 7. März 2024