Anuncio presentación de ofertas relativas a la contratación de suministro de un sistema de información web para gestión de los servicios municipales de atención domiciliaria, para el servicio de ayuda - Perfil del contratante
Anuncio presentación de ofertas relativas a la contratación de suministro de un sistema de información web para gestión de los servicios municipales de atención domiciliaria, para el servicio de ayuda
Petició d'ofertes per a la contractació menor de subministrament d'un sistema d'informació web per la gestió dels serveis municipals d'atenció domiciliària, concretament per al Servei d'Ajuda a Domicili i per al Servei de Menjar a Domicili. El termini per a la presentació d'ofertes serà de 3 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci a la pàgina web municipal.
Aquestes ofertes es poden presentar les ofertes a través del correu electrònic benestarsocial@palma.es o en les dependències de l'Àrea de Benestar Social de l'Ajuntament de Palma (Avinguda Gabriel Alomar, núm 18, 1a planta).
(Veure anunci adjunt)
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
19/oct/2022
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Documentos
29072022 ANUNCI MODELO DE LA OFERTA 29072022 ANNEX III MODEL DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL CONTRACTISTA ANNEX IV MODEL DE DECLARACIÓ D'ABSÈNCIA DE CONFLICTE D'INTERESSOS _DACI_Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023