Asset-Herausgeber

PRESTACIÓ D'ASSISTÈNCIA SANITÀRIA ALS FUNCIONARIS INTEGRATS DE L'AJUNTAMENT DE PALMA I ALS SEUS BENEFICIARIS

CONTESTACIÓ CONSULTES
(Publicació al Perfil del Contractant 23/01/2018)


Des del Servei de Recursos Humans s'ha contestat a diferents dubtes de diverses empreses.

Del contingut de les preguntes i de les respostes, i per tal que tots els licitadors tinguin accés a la informació es publiquen a l'apartat "Documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquest pàgina els següents documents:

-Document amb el Número de titulars (funcionaris actius), amb indicació de la data de naixement i sexe.

 -Document amb el Número de beneficiaris, amb indicació de la data de naixement. 

-Altra informació

Vertragsdaten:

File number

2018-003-A

Vergabeverfahren

Abierto sujeto a regulación harmonizada

Vertragsart:

Servicios

Spezifische Daten Anzeige

Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

09/01/2018

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung in DOUE:

09/01/2018

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung im lokalen Newsletter:

03/02/2018

URL-Veröffentlichung in DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:11544-2018:TEXT:ES:HTML

Startdatum für die Einreichung von Angeboten:

09/01/2018

Enddatum für die Einreichung von Angeboten:

02/03/2018

Ort für die Einreichung von Angeboten:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Angebotseröffnungsplatz:

Dia 12/03/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Spezifische Daten Bewertung:

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

17/04/2018

Bewertung:

Licitadors:

  1. ASISA - ASISTENCIA SANTARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SAU


L'obertura pública del Sobre C amb la proposició econòmica prevista per al dilluns, dia 12 de març de 2018, ha quedat ajornada al proper dia 19 de març de 2018, a les 9 h al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 19 de març de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 9 de març de 2018.

A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

L'oferta s'ha tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 13 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen

Datum der Vergabevereinbarung:

30/05/2018

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

05/06/2018

Preis der Auszeichnung:

Segons plecs i la seva oferta econòmica de dia 1 de marçde 2018,  per  55,60 € assegurat/mesamb l'IVA exempt.  

Final Preisträger:

ASISA - ASISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SA

NIF: A-08169294

Motivation:

El contracte s'ha formalitzat en data de 28 de juny de 2018

Information:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Datum der letzten Änderung: 8. Mai 2023