SERVEI D'ASSISTÈNCIA I COL·LABORACIÓ TÈCNICA EN MATÈRIA D'INSPECCIÓ TRIBUTARIA - Auftragnehmerprofil
SERVEI D'ASSISTÈNCIA I COL·LABORACIÓ TÈCNICA EN MATÈRIA D'INSPECCIÓ TRIBUTARIA
Vertragsdaten:
File number
2015-002-A
Vergabeverfahren
Abierto no sujeto a regulación harmonizada
Vertragsart:
Servicios
Spezifische Daten Anzeige
Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung
Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:
05/02/2015
Datum der Einreichung zur Veröffentlichung im lokalen Newsletter:
05/02/2015
Startdatum für die Einreichung von Angeboten:
05/02/2015
Enddatum für die Einreichung von Angeboten:
19/02/2015
Ort für die Einreichung von Angeboten:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Angebotseröffnungsplatz:
Dia 23/02/2015 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Spezifische Daten Bewertung:
Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:
10/03/2015
Bewertung:
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 23 de febrer de 2015.
Licitadors:
- COORDINADORA DE GESTION DE INGRESOS SA (CGI)
La Mesa ha donat compte del contingut dels sobres A i B.
La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 9 de març de 2015 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 16 de març, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.
A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 16 de març de 2015.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.
A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.
Tot seguit la Mesa ha aplicat els criteris de valoració mitjançant fórmules.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadres de valoració relatius a aquest contracte.
Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen
Datum der Vergabevereinbarung:
22/04/2015
Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:
28/04/2015
Preis der Auszeichnung:
Segons plecs i la seva oferta econòmica de 17.02.2015, per un percentatge de 11,50%, IVA exclòs, sobre l'import realment recaptat.
Final Preisträger:
COORDINADORA DE GESTIÓN DE INGRESOS SA
NIF: A-81982225
Motivation:
La formalització del contracte no es podrà efectuar abans què transcorrin quinze dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Information:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1º - Feu clic aquí
2º - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció guardar (NO abrir).
Datum der letzten Änderung: 8. Mai 2023