Publicador de contenidos

SERVICIO DE LIMPIEZA DE LOS LOCALES, CENTROS Y DEPENDENCIAS ADMINISTRATIVAS (LOTE 1) Y DEL SERVICIO DE LIMPIEZA Y PORTERIA DE CENTROS ESCOLARES (LOTE 2) DEL AYUNTAMIENTO DE PALMA

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2018-017-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

28/02/2018

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

28/02/2018

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

20/03/2018

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:96405-2018:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

28/02/2018

Fecha Fin presentación de Ofertas:

20/04/2018

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 14/05/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

05/06/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. SERVICIOS AUXILIARES DE MANTENIMIENTO Y LIMPIEZA SL (SAMYL)
  2. AEMA HISPÁNICA SL
  3. SERVICIOS ESPECIALES DE LIMPIEZA SA (SELSA)
  4. ASCAN EMPRESA CONSTRUCTORA Y DE GESTION SA
  5. EULEN SA
  6. OPTIMA FACILITY SERVICES SL
  7. UTE LIREBA SERVEIS INTEGRATS SL - CENTRE D'INTEGRACIÓ SOCIAL BALEAR CEO SLU (CISBA)
  8. ACCIONA FACILITY SERVICES SA


L'obertura pública prevista per al dia 14 de maig s'ha ajornat al dia 21 de maig de 2018, a les 9h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 21 de maig de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 11 de maig de 2018.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.


La Mesa de Contratació, en acte intern, ha acordat proposar a la Junta de Govern l'exclusió de l'empresa AEMA HISPANICA SL perquè, pel que fa al lot 1 ha ofert un preu/hora neteja ampliacions o bossa d'hores als centres d'11 mesos de servei superior al preu /hora indicat al Plecs de prescripcions tècniques, que és de 13,56€.

I pel que fa al lot 2, ha ofert un preu/hora neteja ordinària ampliacions o bossa d'hores superior al preu/hora indicada al Plec de prescripcions tècniques, que és de 13,56€


Les ofertes dels licitadors admesos s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat I.2 del Quadre Annex I.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 4 de juny de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat I.2 del Quadre Annex I.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

25/07/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

07/08/2018

Precio de la adjudicación:

Lot 1: 5.662.066,11 € (4.679.393,48 € més 982.672,63 € d'IVA)

Lot 2: 7.339.316,18 € (6.065.550,56 € més 1.273.765,62 € d'IVA)

Adjudicatario definitivo:

Lot 1: SERVICIOS AUXILIARES DE MANTENIMIENTO Y LIMPIEZA SL (SAMYL)

NIF: B-47037577

Lot 2: OPTIMA FACILITY SERVICES SL

NIF: B-60124831

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat en data de 22 d'agost de 2018

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)"
.

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023