Publicador de contenidos

SERVICIO DE TALLERES DE PROMOCIÓN SOCIAL / PREVENCIÓN COMUNITARIA (2 LOTES)

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2017-036-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

06/11/2017

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

06/11/2017

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

16/11/2017

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:445504-2017:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

06/11/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

27/12/2017

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 08/01/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

03/04/2018

Valoración:

Licitadors:

  1.  ASSOCIACIÓ AMÉS opta als lots 1 i 2
  2.  ESTUDI 6 GESTIÓ SOCIOEDUCATIVA SL opta als lots 1 i 2


L'obertura pública del Sobre B, amb la proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor, prevista per al proper dia 8 de gener de 2018, queda ajornada fins al proper 15 de gener de 2018, a les 9h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament dePalma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 15 de gener de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 8 de gener de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 16 de febrer de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 26 de febrer, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 26 de març de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

06/06/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

12/06/2018

Precio de la adjudicación:

Lot 1: 226.347,08 amb 10% IVA inclòs (205.770,70 € més 20.577,01 €d'IVA) 

Lot 2. 150.000,00 € amb IVA exclòs

Ambdós lots per 24 mesos de contracte 

Adjudicatario definitivo:

Lot 1: ESTUDI 6 GESTIÓ SOCIOEDUCATIVA SL. (NIF: B-07526007)

Lot 2: ASSOCIACIÓ AMÉS (NIF: G-57320012)

Motivación:

El contracte del lot 1 s'ha formalitzat en data de 4 de juliol de 2018

El contracte del lot 2 s'ha formalitzat en data de 12 de juliol de 2018

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023