Asset-Herausgeber

SERVEI I COL·LABORACIÓ EN MATÈRIA D'INSPECCIÓ TRIBUTÀRIA

Vertragsdaten:

File number

2018-020-A

Vergabeverfahren

Abierto sujeto a regulación harmonizada

Vertragsart:

Servicios

Spezifische Daten Anzeige

Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

05/03/2018

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung in DOUE:

05/03/2018

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung im lokalen Newsletter:

20/03/2018

URL-Veröffentlichung in DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:108044-2018:TEXT:ES:HTML

Startdatum für die Einreichung von Angeboten:

05/03/2018

Enddatum für die Einreichung von Angeboten:

25/04/2018

Ort für die Einreichung von Angeboten:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Angebotseröffnungsplatz:

Dia 07/05/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Spezifische Daten Bewertung:

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

13/07/2018

Bewertung:

Licitadors:

  1. COORDINADORA DE GESTIÓN DE INGRESOS SA


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 7 de maig de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 27 d'abril de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura del Sobre B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

La proposició s'ha tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 15 de juny de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 25 de juny, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 25 de juny de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic del sobre B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules amb el següent resultat:

  1. COORDINADORA DE GESTION DE INGRESOS SA licita per un 8,50%.

L'oferta s'ha tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació
, en sessió interna de dia 6 de juliol de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat B.2 del Quadre de criterisd'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen

Datum der Vergabevereinbarung:

05/09/2018

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

03/10/2018

Preis der Auszeichnung:

Per un percentatge de 8,50 % a aplicar sobre l'import realment recaptat, al qual se li afegira l'IVA, i per a 4 anys de contracte.

Final Preisträger:

COORDINADORA DE GESTION DE INGRESOS SA

A-81982225

Motivation:

El contracte s'ha formalitzat en data 28 de setembre de 2018

Information:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)"
.

Datum der letzten Änderung: 8. Mai 2023