Asset Publisher

SERVEIS PER A L'ELABORACIÓ DE L'INFORME TÈCNIC I ECONÒMIC QUE SERVEIXI PER A LA MODIFICACIÓ DE L'ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS RELATIUS AL TRACTAMENT DE RESIDUS SÒLIDS URBANS

Contract data:

File number

2018-002-A

Award procedure:

Abierto no sujeto a regulación harmonizada

Type of contract:

Servicios

Specific data Ad:

Specific data Tenders in progress

Date of Publication in Contractor Profile:

22/01/2018

Date of submission for Publication in Local Newsletter:

20/01/2018

Start date for submission of Offers:

20/01/2018

End Date for submission of Offers:

05/02/2018

Place for submission of Offers:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Offer opening place:

Dia 19/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Specific data Valoration:

Date of Publication in Contractor Profile:

16/04/2018

Valoration:

Licitadors:

  1. PW ADVISORY & CAPITAL SERVICES SL
  2. CONSULTORIA EN GESTIÓN INNOVADORA SL
  3. SERVEIS DE SUPORT A LA GESTIÓ SL


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 19 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 9 de febrer de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 19 de març de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 26 de març de 2018, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de març de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 9 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat a.2 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Specific data Awards and formalizations

Award Agreement Date:

13/06/2018

Date of Publication in Contractor Profile:

18/06/2018

Price of the award:

41.057,25 € amb IVA inclòs 

33.931,61 € més 7.125,64 € d'IVA. Per 6 mesos de contracte

Final awardee:

SERVEIS DE SUPORT A LA GESTIÓ SL

NIF: B-62795372

Motivation:

El contracte s'ha formalitzat en data de 15 de juny de 2018

Information:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Date last modified: May 8, 2023