Asset-Herausgeber

SERVEI DE PREVENCIÓ ALIÈ, DISCIPLINES D'ERGONOMIA I MEDICINA DEL TREBALL

Vertragsdaten:

File number

2017-043-A

Vergabeverfahren

Abierto sujeto a regulación harmonizada

Vertragsart:

Servicios

Spezifische Daten Anzeige

Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

22/12/2017

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung in DOUE:

22/12/2017

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung im lokalen Newsletter:

20/01/2018

URL-Veröffentlichung in DOUE:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:520773-2017:TEXT:ES:HTML

Startdatum für die Einreichung von Angeboten:

22/12/2017

Enddatum für die Einreichung von Angeboten:

12/02/2018

Ort für die Einreichung von Angeboten:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Angebotseröffnungsplatz:

Dia 26/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Spezifische Daten Bewertung:

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

10/04/2018

Bewertung:

Licitadors:

  1. CUALTIS SLU
  2. PREVIS GESTION DE RIESGOS SLU
  3. ASPY PREVENCION SLU


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 16 de febrer de 2018.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen

Datum der Vergabevereinbarung:

09/05/2018

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

14/05/2018

Preis der Auszeichnung:

497.250,20 € amb IVA inclòs, per dos anys de contracte

455.800,00 €més 41.450,20 € d'IVA

Final Preisträger:

ASPY PREVENCIÓN SLU 

NIF: B-64206535

Motivation:

El contracte s'ha formalitzat en data de 4 de juny de 2018

Information:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Datum der letzten Änderung: 8. Mai 2023