Asset Publisher

SERVEI I COL·LABORACIÓ EN MATÈRIA D'INSPECCIÓ TRIBUTÀRIA

Contract data:

File number

2018-020-A

Award procedure:

Abierto sujeto a regulación harmonizada

Type of contract:

Servicios

Specific data Ad:

Specific data Tenders in progress

Date of Publication in Contractor Profile:

05/03/2018

Date of submission for Publication in DOUE:

05/03/2018

Date of submission for Publication in Local Newsletter:

20/03/2018

Url Publication in DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:108044-2018:TEXT:ES:HTML

Start date for submission of Offers:

05/03/2018

End Date for submission of Offers:

25/04/2018

Place for submission of Offers:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Offer opening place:

Dia 07/05/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Specific data Valoration:

Date of Publication in Contractor Profile:

13/07/2018

Valoration:

Licitadors:

  1. COORDINADORA DE GESTIÓN DE INGRESOS SA


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 7 de maig de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 27 d'abril de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura del Sobre B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

La proposició s'ha tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 15 de juny de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 25 de juny, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 25 de juny de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic del sobre B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules amb el següent resultat:

  1. COORDINADORA DE GESTION DE INGRESOS SA licita per un 8,50%.

L'oferta s'ha tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació
, en sessió interna de dia 6 de juliol de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat B.2 del Quadre de criterisd'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Specific data Awards and formalizations

Award Agreement Date:

05/09/2018

Date of Publication in Contractor Profile:

03/10/2018

Price of the award:

Per un percentatge de 8,50 % a aplicar sobre l'import realment recaptat, al qual se li afegira l'IVA, i per a 4 anys de contracte.

Final awardee:

COORDINADORA DE GESTION DE INGRESOS SA

A-81982225

Motivation:

El contracte s'ha formalitzat en data 28 de setembre de 2018

Information:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)"
.

Date last modified: May 8, 2023