Publicador de contenidos

2021-003-ACCESIBILIDAD-Asistencia tecnica Access City Awards cast

DEPARTAMENT D'INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT
SERVEI D'ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA PER OBRES

CONTRACTE MENOR D'ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE PREPARACIÓ I PRESENTACIÓ DE LA CANDIDATURA DE LA CIUTAT DE PALMA AL PREMI EUROPEU DE CIUTAT ACCESSIBLE 2022 (ACCESS CITY AWARDS)
Núm. d'expedient: ACC-2021-003
La Comissió Europea ha obert el termini de candidatures per a la dotzena edició del "Premi Ciutat Accessible" (Access City Award), el guardó europeu concedit a les ciutats que promouen l'accessibilitat. L'objectiu d'aquest premi anual és distingir i premiar a les ciutats que adopten mesures exemplars per a millorar l'accessibilitat de les persones amb discapacitat en relació amb una sèrie d'aspectes fonamentals per a la vida a la ciutat. En aquest premi es destacaran les iniciatives de major èxit que permeten a les persones amb discapacitat la seva participació plena en la societat i l'accés igualitari als seus drets.

Per a la presentació de la candidatura de la ciutat de Palma al premi Europeu de Ciutat Accessible 2022, des del Servei d'Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres de l'Àrea d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, en el marc de les seves competències, es proposa la contractació d'una assistència tècnica de preparació i presentació de la candidatura que finalitza el proper 8 de setembre de 2021.

Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:
- Objecte del contracte: constitueix l'objecte del contracte la prestació de serveis d'assistència tècnica per a preparació, elaboració i presentació de la candidatura de la ciutat de Palma al Premi Europeu de Ciutat Accessible 2022 (Access City Awards).

-Tipus de contracte: SERVEIS

-Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor.
-Criteris de puntuació: Presentar l'oferta més econòmica i per això la més avantatjosa per als interessos municipals.
-Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001.

- Especificacions tècniques de la prestació:

· Elaboració i preparació de la candidatura:
a) Recopilació d'informació mitjançant l'elaboració de qüestionaris i sol·licituds d'informació a enviar a les àrees identificades prèviament.
b) Anàlisi i tractament de la informació rebuda des de les diferents àrees al Servei d'Accessibilitat (dades, imatges,..).
c) Presentació al Servei d'Accessibilitat d'una proposta d'identitat visual de la candidatura, compatible amb el Manual d'Identitat de l'Ajuntament.
d) Elaboració d'una proposta de contingut en castellà i anglès en 2 documents:
 Memòria de sol·licitud de participació a la candidatura al premi d'acord al model definit per l'ens organitzador del Premi.
 Presentació de la candidatura (en format ppt o pdf) de caràcter gràfic, que s'adjuntarà a la sol·licitud.
Tota la documentació serà revisada i validada pel Servei d'Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres.
-Òrgan de contractació: Regidoria d'Infraestructures i Accessibilitat, conformement a l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma de 28/10/2015.

- Pressupost màxim de licitació: 7.500 € (IVA exclòs).

- Termini d'execució del contracte: fins el 8 de setembre.

-Responsable del contracte: Gloria Penalva Saá del Servei de D'ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA PER OBRES.- 971 764800 ext. 5158

-Termini de garantia: No se n'estableix.

- Lloc i el termini de presentació de l'oferta són els següents:

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic accessibilitat@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).
El correu electrònic ha d'estar identificat amb:
a) Indicació de la licitació a què es concorre
b) Nom i llinatges o raó social de l'empresa licitadora
c) NIF
d) Nom i els llinatges del representant, si escau.
e) Els números de telèfon i de fax
f) L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.
g) Documentació a presentar:
a. Oferta econòmica
b. Memòria detallada de les feines a realitzar
- Documents que s'annexen:
1.- Model de declaració responsable a emplenar pel licitador

El termini de presentació: fins al dia 12 de juliol a les 14:00

Forma i condicions de pagament del preu:
Presentant una única factura al final de la prestació, expedida per l'entitat i conformada
pel responsable del contracte.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el SERVEI D'ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA PER OBRES a través del correu electrònic accessibilitat@palma.cat o telèfon 971 764800. Ext. 5159.


Palma, 5 de juliol de 2021

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

06/07/2021

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

12/07/2021

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

14/07/2021

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023