ACUERDO MARCO DEL SUMINISTRO DE AGUA EMBOTELLADA PARA EL CONSUMO DE LOS TRABAJADORES MEDIANTE FUENTES ENFRIADORAS A UBICAR DENTRO DE LAS DEPENDENCIAS DEL AJUNTAMENT DE PALMA, CONTRATO RESERVADO A CENT - Perfil del contratante
ACUERDO MARCO DEL SUMINISTRO DE AGUA EMBOTELLADA PARA EL CONSUMO DE LOS TRABAJADORES MEDIANTE FUENTES ENFRIADORAS A UBICAR DENTRO DE LAS DEPENDENCIAS DEL AJUNTAMENT DE PALMA, CONTRATO RESERVADO A CENT
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
2018-011-S
Procedimiento de adjudicación
Abierto no sujeto a regulación armonizada
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
22/02/2018
Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:
22/02/2018
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
22/02/2018
Fecha Fin presentación de Ofertas:
08/03/2018
Lugar presentación de Ofertas:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Lugar abertura de Ofertas:
Dia 19/03/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
09/05/2018
Valoración:
Licitadors:
- EDEN CENTRO ESPECIAL DE EMPLEO SLU
L'obertura pública del Sobre C prevista per al proper dilluns, dia 19 de març, queda ajornada al dia 26 de març de 2018, a les 9 h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de març de 2018.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 19 de març de 2018.
A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.
L'oferta s'ha tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
La Mesa de Contractació, en sessió de dia 30 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Acuerdo de adjudicación:
06/06/2018
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
11/06/2018
Precio de la adjudicación:
Segons plec i la seva oferta econòmica de 02.03.2018, per0,2178 € / litre d'aigua i 0,0221€ /u per tassó amb l'IVA inclòs.
Adjudicatario definitivo:
EDEN CENTRO ESPECIAL DE EMPLEO SLU
NIF: B-90067042
Motivación:
El contracte s'ha formalitzat en data 29 de junio de 2018
Información:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023