Contratación de una asistencia técnica para el mantenimiento de la aplicación web de participación Tufaspalma - Perfil del contratante
Contratación de una asistencia técnica para el mantenimiento de la aplicación web de participación Tufaspalma
Convocatòria pública per a la presentació d'ofertes destinades a la contractació d'una assistència tècnica per al manteniment de l'aplicació web de participació Tufaspalma, basada en Consul, actualització de versions, programació informàtica, suport funcional i transferència de coneixement al personal municipal per a l'administració i gestió de l'aplicació , mitjançant CONTRACTE MENOR.
Termini de presentació de propostes: Es poden presentar proposicions, adreçades a la Regidoria de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial, a través del Registre d'Entrada de les Oficines d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Palma i a qualsevol de les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de 15 dies naturals a comptar des del dia següent a la publicació d'aquestes bases al Perfil del Contractant de l'Ajuntament de Palma.
Documentació a presentar: l'especificada al punt 9è dels esmentats requisits tècnics que s'adjunten al present decret.
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
14/dic/2018
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
28/01/2019
Documentos
Prescripciones assistencia técnica página web 2019 Decreto adjudicación asistencia técnica página web 2019Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023