Contratación del servicio de alquiler de vallas para la protección del público y acotamiento del itinerario de la cabalgata de los Reyes Magos en Palma 2019 - Perfil del contratante
Contratación del servicio de alquiler de vallas para la protección del público y acotamiento del itinerario de la cabalgata de los Reyes Magos en Palma 2019
Contractació del servei de lloguer de tanques per a la protecció del públic i acotament de l'itinerari de la cavalcada dels Reis Mags a Palma 2019, que haurà de cumplir les condicions dels plecs adjunts.
EL TERMINI PER PRESENTAR LES PROPOSTES és de 15 dies naturals a partir del dia següent de la publicació d'aquesta convocatòria al perfil del contractant.
LLOC DE PRESENTACIÓ: de 9 h a 14 h al Servei de Participació Ciutadana, pl. de Sta. Eulàlia, núm. 9, 3r pis. CP 07001 Palma de Mallorca. S'Admetran propostes per correu postal, sempre i quan en el segell corresponent, la data i hora de sortida estigui compresa dins el termini establert i així es notifiqui mitjançant correu electrònic regdinam@palma.es, al Servei de Participació Ciutadana.
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Importe:
7.998,10 € (21 % d'IVA inclòs)
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
09/oct/2018
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
04/12/2018
Adjudicatario definitivo:
Kumulus Active World 2012, SL
Documentos
Decreto núm 19967 contratación alquiler vallas Reyes 2019 Condiciones alquiler vallas Reyes 2019 Decreto adjudicación alquiler vallas Reyes 2019Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023