Contratación menor de servicio para el Laboratorio Municipal - Perfil del contratante
Contratación menor de servicio para el Laboratorio Municipal
LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Joan A. Mora Palou
971 225 900 / ext. 1009 / 1010 joan.mora@palma.cat
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 02/02/2021
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 09/02/2021 a les 14:00.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:
Objectiu: Retirada de residus del laboratori, l'oferta ha de dur el preu per Kg i/o unitat i el seu preu total no pot excedir de 1.100,00 € IVA inclòs :
- S'ha d'incloure la despesa per desplaçament.
- Productes químics caducats
- Recipient de vidre buit contaminat
- Recipient de plàstic buit contaminat
- Vidre de material de laboratori romput
- Residus líquids (sol. Acuosa de producte químic) .
- Raee's sense CFC
- Mercuri (termòmetre portàtil)
- Grup III Sanitaris (agulles)
- Bidó de 60L
- Bidó de 250L
- Garrafa de 25L
L'empresa adjudicatària haurà d'estar registrada a la conselleria d'Indústria com a gestor de residus.
Desplaçament i/o transport d'anada i tornada
NOTA IMPORTANT:
.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 1 MES
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal
PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e joan.mora@palma.cat
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública.
· Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
· Declaració responsable de la capacitat del contractista i memòria justificativa
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
3/2021
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Importe:
1.100,00 euros IVA incl.
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
02/feb/2021
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
25/09/2020
Precio de la adjudicación:
640,19 €, IVA 21 % inclòs.
Adjudicatario definitivo:
SRCL CONSENUR SL
Documentos
Decreto aprobación retirada residuos 3-2021 Declaración Responsable Sanitat - 118 Memoria justificativa retirada residuos 3-2021Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023