Contratación menor de suministro de mobiliario para el Laboratorio Municipal - Perfil del contratante
Contratación menor de suministro de mobiliario para el Laboratorio Municipal
LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea delegada de Turisme, Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Joan A. Mora Palou
971 225900 / ext. 1009 / 1010 joan.mora@palma.cat
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 19/08/2021.
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 26/08/2021 a les 14:00.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: El subministrament dels mobiliaris següents per un import màxim de licitació de 8.379,00 euros (IVA inclòs) amb característiques iguals o similars:
- Un moble central de laboratori tipus illa se 2.20 x 1.30 x 1 amb una pica i estant de dos nivells enmig amb protecció antivessat amb baixos de dues calaixeres i tres armaris. Inclou arbre de tres aixetes i dues preses de corrent de 8 endolls cada una.
- Dos armaris de paret de 2 x 30x 40 amb un pretatge i frontal de portes correderes de vidre, protecció anti vessat. Els mobles han de conservar la tipología dels que existeixen actualment al laboratori.
- Un moble armari de seguretat per a productes químics perillosos amb protecció antivesant de metall protegit i extractor de fums. Tamany 2x4x2.50 Ha d'estar provist de clau i alarma.
- Transport i instalació inclosos.
Més informació a la memòria adjunta.
NOTA IMPORTANT:
.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 1 MES
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal
PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e joan.mora@palma.cat
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública. · Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA: · Declaració responsable de la capacitat del contractista i memòria justificativa.
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
35-2021
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
18/ago/2021
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
09/09/2021
Precio de la adjudicación:
8.379,00 euros més 1.454,21 euros d'IVA al 21%
Adjudicatario definitivo:
ANORSA APARATOS NORMALIZADOS S.A
Documentos
35-2021 - Declaración responsable 35-2021 - Memoria justificativa 35-2021 - Decreto adjudicaciónFecha última modificación: 8 de mayo de 2023