Publicador de contenidos

Contratación menor de suministro de mobiliario para el Laboratorio Municipal

LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea delegada de Turisme, Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Joan A. Mora Palou
971 225900 / ext. 1009 / 1010 joan.mora@palma.cat

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 19/08/2021.
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 26/08/2021 a les 14:00.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: El subministrament dels mobiliaris següents per un import màxim de licitació de 8.379,00 euros (IVA inclòs) amb característiques iguals o similars:

- Un moble central de laboratori tipus illa se 2.20 x 1.30 x 1 amb una pica i estant de dos nivells enmig amb protecció antivessat amb baixos de dues calaixeres i tres armaris. Inclou arbre de tres aixetes i dues preses de corrent de 8 endolls cada una.
- Dos armaris de paret de 2 x 30x 40 amb un pretatge i frontal de portes correderes de vidre, protecció anti vessat. Els mobles han de conservar la tipología dels que existeixen actualment al laboratori.
- Un moble armari de seguretat per a productes químics perillosos amb protecció antivesant de metall protegit i extractor de fums. Tamany 2x4x2.50 Ha d'estar provist de clau i alarma.
- Transport i instalació inclosos.

Més informació a la memòria adjunta.
NOTA IMPORTANT:

.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 1 MES
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal
PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e joan.mora@palma.cat
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública. · Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA: · Declaració responsable de la capacitat del contractista i memòria justificativa.

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

35-2021

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Suministro

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

18/ago/2021

Datos específicos Licitaciones en curso

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

09/09/2021

Precio de la adjudicación:

8.379,00 euros més 1.454,21 euros d'IVA al 21%

Adjudicatario definitivo:

ANORSA APARATOS NORMALIZADOS S.A

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023