Publicador de contenidos

Contratación menor de suministro de productos y/o material fungible para el Laboratorio Municipal - 2177/2016

LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Sra. Paula Puig Rullan o tel. 638411480
971 225900 / ext. 1008 / 1010. ppuig@sf.palma.es
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 13/06/2016.
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 20/06/2016 a les 14:00.

ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: Subministrament de material i/o productes necessaris per a la realització d'anàlisis, que seguidament es relacionen:
Les marques i referències que és relacionen han de ser iguals o de qualitat equivalent,

Hidrogen peròxid 30% p/v estabilitzat PRS 1000 ml ..........Un litre
Resma paper de filtro ref 1403 paquet ...............................500 fulles
Plaques de Petri PE 90x14mm Sterilin ref. P101VR20 .......3 caixes
Plaques de petri estèrils plàstic 60mm Sterilin P123 ............1 caixa
Agar selectiu per a dermatòfits TAPLIN Merck 1.0896.0500 ......500g
Test clor total Spectroquant Merck 1.00602.0002 .......................un
Pyracidosorb neutralitzador de àcids Carlh Roth 0411.1 ...............un
Etanol absolut Multisolvente 1000ml Scharlau ET0015 .................6 litres
Puntes de pipeta 50-1000 microlitres 5x96 unitats ........................dos

NOTA IMPORTANT:
TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT:
1 MES.
LLOC D'ENTREGA MATERIAL:  Laboratori Municipal

PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e ppuig@sf.palma.es
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública.
· Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.

S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2177/2016

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Suministro

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

13/jun/2016

Datos específicos Licitaciones en curso

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

01/09/2016

Adjudicatario definitivo:

Anorsa

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023