Publicador de contenidos

Contratación menor de suministro para el Laboratorio Municipal - 3587/2016

LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Sra. Paula Puig Rullan o tel. 638411480
971 225900 / ext. 1008 / 1010. ppuig@sf.palma.es
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 20/09/2016.
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES:  01/10/2016 a les 14:00.

ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:
Contracta de subministre que seguidament es relacionen:

Monitorització de las temperatures d'aparells del Laboratori municipal y contracte de calibració.

L'objecte del contracte és la monitorització, mitjançant sondes de deu estufes i neveres del laboratori.

La monitorització ha d'incloure:
1- Instalació i configuració d'un sistema de monitorizació de temperatures d'estufes i neveres en el laboratori municipal.
2- Hardware complet( PC, pantalla, ratolí, teclat)y software i demes serveis per fer funcionar el sistema, en temps real, de forma inalàmbrica, inclou els receptors per a les sondes.
3- 10 sondes com emissor y alimentador
4- Calibració treçable de les sondes
5- Manteniment i calibració del sistema de control de temperatures
6- Instal·lació, configuració i formació del personal del laboratori municipal

Preu màxim: 15000 euros

NOTA IMPORTANT:
.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 3 MESOS..
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal

PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e ppuig@sf.palma.es
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública.
· Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.

S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

3587/2016

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Suministro

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

19/sep/2016

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

13/10/2016

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

27/10/2016

Adjudicatario definitivo:

VWR

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023