Contratación menor de suministro para el Laboratorio Municipal - 3627/2016 - Perfil del contratante
Contratación menor de suministro para el Laboratorio Municipal - 3627/2016
LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Sra. Paula Puig Rullan o tel. 638411480
971 225900 / ext. 1008 / 1010. ppuig@sf.palma.es
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 26/09/2016.
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 10/10/2016 a les 14:00.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:
Contracta de subministre que seguidament es relacionen:
Oferta d'un equip complet
SISTEMA AUTOMATIC DE DIGESTIÓ, RECOLLIDA DE VAPORS TÓXICS I DESTILADOR KJELDAHL AUTOMÁTIC COMPOST PER:
Equip de digestió r Kjeldahl Macro Block Digest 6 places Selecta 4000629 o equivalent
Unitat de recollida de vapors tòxics Scrubber Selecta 4001611 o equivalent
Bomba de buit de recirculació d'aigua Selecta ref. 4001612 o equivalent
Destilador Kjeldahl Pro-Nitro A automàtic Selecta 4002430 o equivalent.
S'ha d'ofertar un equipo complet, llest per a uso immediat.. Així es garanteix la compatibilitat entre els diferents elements del sistema.
Preu màxim: 15000€
NOTA IMPORTANT:
.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 3 MESOS..
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal
PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e ppuig@sf.palma.es
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública.
· Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
3627/2016
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Importe:
15.000 €
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
23/sep/2016
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
13/10/2016
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
27/10/2016
Adjudicatario definitivo:
ANORSA
Documentos
Declaración responsable de contrataciónFecha última modificación: 8 de mayo de 2023