Contrato menor de servicio para la retirada de envases y residuos tóxicos del laboratorio municipal - Perfil del contratante
Contrato menor de servicio para la retirada de envases y residuos tóxicos del laboratorio municipal
LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Joan A. Mora Palou
971 225900 / ext. 1009 / 1010 joan.mora@palma.cat
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 2/11/2021
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 09/11/2021 a les 14:00.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:
Objectiu: Retirada de residus del laboratori, l'oferta ha de dur el preu per Kg i/o unitat i el seu preu total no pot excedir de 800,00 € IVA inclòs :
- S'ha d'incloure la despesa per desplaçament.
Productes químics caducats. Preu per kg IVA inclòs
Envasos de vidre contaminats buits. Preu per kg IVA inclòs
Envasos de plàstic contaminats buits.Preu per kg IVA inclòs
Vidre de material de laboratori romput.Preu per kg IVA inclòs
Residuos líquidos de reactivos de laboratorio. solución acuosa. Preu per kg IVA inclòs
Bidó de 60L preu unitari IVA inclòs.
Garrafa 25 L preu unitari IVA inclòs.
L'empresa adjudicatària haurà d'estar registrada a la conselleria d'Indústria com a gestor de residus.
Desplaçament i/o transport d'anada i tornada
NOTA IMPORTANT:
.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 1 MES
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal
PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e joan.mora@palma.cat
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública. · Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA: · Declaració responsable de la capacitat del contractista i memòria justificativa
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
43/2021
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
02/nov/2021
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023