Publicador de contenidos

Contrato menor de servicio para la retirada de envases y residuos tóxicos del laboratorio municipal


LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Joan A. Mora Palou
971 225900 / ext. 1009 / 1010 joan.mora@palma.cat

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 2/11/2021
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 09/11/2021 a les 14:00.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:

Objectiu: Retirada de residus del laboratori, l'oferta ha de dur el preu per Kg i/o unitat i el seu preu total no pot excedir de 800,00 € IVA inclòs :

- S'ha d'incloure la despesa per desplaçament.
Productes químics caducats. Preu per kg IVA inclòs
Envasos de vidre contaminats buits. Preu per kg IVA inclòs
Envasos de plàstic contaminats buits.Preu per kg IVA inclòs
Vidre de material de laboratori romput.Preu per kg IVA inclòs
Residuos líquidos de reactivos de laboratorio. solución acuosa. Preu per kg IVA inclòs
Bidó de 60L preu unitari IVA inclòs.
Garrafa 25 L preu unitari IVA inclòs.

L'empresa adjudicatària haurà d'estar registrada a la conselleria d'Indústria com a gestor de residus.

Desplaçament i/o transport d'anada i tornada

NOTA IMPORTANT:

.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SUBMINISTRAMENT: 1 MES
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal


PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e joan.mora@palma.cat
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública. · Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA: · Declaració responsable de la capacitat del contractista i memòria justificativa

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

43/2021

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Suministro

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

02/nov/2021

Datos específicos Licitaciones en curso

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023