Convocatoria para la contratación de un servicio de asistencia técnica, servicio sonido y luz, Sant Sebastià 2022 - Perfil del contratante
Convocatoria para la contratación de un servicio de asistencia técnica, servicio sonido y luz, Sant Sebastià 2022
1. DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Els interessats han de presentar la següent documentació:
- Annex 1, 2 i 3.
- Projecte de treball, que inclogui com a mínim la següent informació:
- Proposta d'ordenació i presentació dels continguts relacionats al punt 2 d'aquests plecs.
- Metodologia de treball proposada.
- Formació professional, directament relacionada amb la sonorització i il·luminació d'espectacles.
- Experiència laboral, directament relacionada amb la sonorització i il·luminació d'espectacles.
2. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE PROPOSTES.
El termini per presentar les propostes és 10 dies hàbils a partir del dia següent de la publicació d'aquesta convocatòria al perfil del contractant de la pàgina web de l'Ajuntament de Palma. Si el darrer dia resulta en dissabte o festiu, es podran presentar el primer dia hàbil següent.
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
16/mar/2021
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
29/04/2021
Documentos
Memoria justificativa contrato menor sonido y luz Sant Sebastià 2022 Decreto contrato menor sonido y luz Sant Sebastià 2022 Bases contrato menor sonido y luz Sant Sebastià 2022 Decreto adjudicación menor sonido y luz Sant Sebastià 2022Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023