Publicador de contenidos

Convocatoria para la contratación de un servicio de asistencia técnica, servicio sonido y luz, Sant Sebastià 2022

1. DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

Els interessats han de presentar la següent documentació:

  • Annex 1, 2 i 3.
  • Projecte de treball, que inclogui com a mínim la següent informació:
    • Proposta d'ordenació i presentació dels continguts relacionats al punt 2 d'aquests plecs.
    • Metodologia de treball proposada.
  • Formació professional, directament relacionada amb la sonorització i il·luminació d'espectacles.
  • Experiència laboral, directament relacionada amb la sonorització i il·luminació d'espectacles.

2. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE PROPOSTES.

El termini per presentar les propostes és 10 dies hàbils a partir del dia següent de la publicació d'aquesta convocatòria al perfil del contractant de la pàgina web de l'Ajuntament de Palma. Si el darrer dia resulta en dissabte o festiu, es podran presentar el primer dia hàbil següent.

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

16/mar/2021

Datos específicos Licitaciones en curso

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

29/04/2021

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023