Publicador de contenidos

EDI-MUN 2017-011 ADECUACION DE LAS PERRERAS POLICIA MONTADA

NÚM.: EDI MUN 2017-011

TÍTOL: Petició d'ofertes pel contracte menor "Adequació de les caneres existents a les instal·lacions de la Policia Muntada, al Castell de Bellver, de l'Ajuntament de Palma.

LOCALITZACIÓ: Antigues caneres a les instal·lacions de la Policia Muntada de la Policia Local de Palma, ubicades al recinte del Castell de Bellver.

SERVEI: EDIFICIS MUNICIPALS de l'Ajuntament de Palma
· L' inici de la prestació objecte del contracte es realitzarà d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament i a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient
· Termini previst d'execució del contracte: 1 mes

CONTACTE: Jordi Soler Vallespir Telèfon 971.76.48.00, ext. 5151 jsoler@palma.cat

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 6 de setembre de 2017

DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 20 de setembre de 2017 a les 14:00 h.

ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:
Les actuacions que s'han de dur a terme són les definides a l'estat d'amidaments adjunt. Consisteixen, en el canvi del paviment, canvi dels tancaments i redistribució de l'espai de les caneres, entre altres.

PRESSUPOST: 14.230,56 € (21% IVA exclòs) de les partides d'obra i la partida de seguretat i salut; i 499,80 € (10% IVA exclòs) corresponents a la previsió de la gestió de residus de construcció.

REQUISITS DE SOLVÈNCIA TÈCNICA /MOSTRES PER A SUBMINISTRES: L'adjudicatari aportarà els documents de qualitat dels productes utilitzats.

NOTA IMPORTANT:
Per a les actuacions que s'han de dur a terme s'han de tenir en compte el RD 1627/1997, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en obres de construcció, i el RD 614/2001, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la Salut i la Seguretat dels treballadors davant el risc elèctric, així com la resta de normativa vigent en la matèria de prevenció de riscs i seguretat i salut.

PRESENTACIÓ D'OFERTES:
S'han de presentar les ofertes , en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400:

· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública.
· Oferta signada per la persona o entitat interessada, amb el segell de l'empresa si és persona jurídica. L'oferta ha d'incloure els preus unitaris de les partides valorades.

DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
- Model de declaració responsable de la capacitat del contractista.
- Estat d'amidaments de les partides d'obra que s'han de valorar.
- Documentació gràfica:
o Plànols d'estat actual de les antigues caneres.
o Plànols d'estat modificat de les caneres.
o Plànol de situació.

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Obras

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

05/09/2017

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

06/09/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

20/09/2017

Lugar presentación de Ofertas:

S'han de presentar les ofertes , en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

20/09/2017

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

23/10/2017

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023