EDI MUN 2017-013 : Petición de ofertas para el contrato menor "Obras para la redistribución interior en el edificio SAM FAMILIA", del Ajuntament de Palma - Perfil del contratante
EDI MUN 2017-013 : Petición de ofertas para el contrato menor "Obras para la redistribución interior en el edificio SAM FAMILIA", del Ajuntament de Palma
NÚM.: EDI MUN 2017-013
TÍTOL: Petició d'ofertes pel contracte menor "Obres per a la redistribució interior a l'edifici SAM FAMÍLIA", de l'Ajuntament de Palma.
LOCALITZACIÓ: Edifici SAM FAMÍLIA, C. Socors, 28. Palma
SERVEI: EDIFICIS MUNICIPALS de l'Ajuntament de Palma
· L' inici de la prestació objecte del contracte es realitzarà d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament i a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient
· Termini previst d'execució del contracte: 3 setmanes
CONTACTE: Jordi Soler Vallespir Telèfon 971.76.48.00, ext. 5151 jsoler@palma.cat
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 2 de novembre de 2017
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 10 de novembre de 2017 a les 14:00 h.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:
Les actuacions que s'han de dur a terme són les definides a l'estat d'amidaments adjunt. Consisteixen en la redistribució interior, formant diferents dependències a les plantes 1era, 2ona i tercera. Les obres, entre d'altres, inclouen:
- Demolició i canvi de fals sostre.
- Formació d'envans per a la nova distribució.
- Petites feines d'instal·lacions.
PRESSUPOST: 31.223,32 € (21% IVA exclòs) de les partides d'obra; i 485,26 € (10% IVA exclòs) corresponents a la previsió de la gestió de residus de construcció; a justificar mitjançant albarans.
REQUISITS DE SOLVÈNCIA TÈCNICA /MOSTRES PER A SUBMINISTRES: L'adjudicatari aportarà els documents de qualitat dels productes utilitzats.
NOTA IMPORTANT:
Per a les actuacions que s'han de dur a terme s'han de tenir en compte el RD 1627/1997, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en obres de construcció, i el RD 614/2001, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la Salut i la Seguretat dels treballadors davant el risc elèctric, així com la resta de normativa vigent en la matèria de prevenció de riscs i seguretat i salut.
PRESENTACIÓ D'OFERTES:
S'han de presentar les ofertes , en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400:
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública.
· Oferta signada per la persona o entitat interessada, amb el segell de l'empresa si és persona jurídica. L'oferta ha d'incloure els preus unitaris de les partides valorades.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
- Model de declaració responsable de la capacitat del contractista.
- Estat d'amidaments de les partides d'obra que s'han de valorar.
- Resum de pressupost
- Documentació gràfica:
o Plànols de les plantes (escala 1/50 en DIN A3)
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Obras
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
31/10/2017
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
02/11/2017
Fecha Fin presentación de Ofertas:
10/11/2017
Lugar presentación de Ofertas:
S'han de presentar les ofertes , en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
10/11/2017
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
24/11/2017
Documentos
EDI MUN 2017-013 - MEDICIONES EDI-MUN-2017-013 - RESUMEN DEL PRESUPUESTO EDI-MUN-2017-013 - PLANOS EDI-MUN-2017-013 - ACTA VALORACIÓN Y SELECCIÓNFecha última modificación: 8 de mayo de 2023