LOGÍSTICA-2017-004-Montaje de tarimas - Perfil del contratante
LOGÍSTICA-2017-004-Montaje de tarimas
NÚM.: LOGÍSTICA-2017-004
TÍTOL: MUNTATGE I DESMUNTATGE DE TARIMES
Petició d'ofertes per un import màxim de 12.000 € (amb l'iva inclòs) per al contracte menor de serveis de muntatge i desmuntatge de tarimes quan no sigui possible atendre les sol·licituds rebudes amb els recursos propis de l'Ajuntament.
LOCALITZACIÓ: Terme municipal de Palma.
SERVEI: LOGÍSTICA
· Data prevista d'inici de la prestació objecte del contracte, d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament; una vegada finalitzats els tràmits administratius.
· Termini d'execució del contracte, fins a l'esgotament del pressupost de la partida o finalització de l'any 2017.
CONTACTE: Tomeu Amengual i Antoni Fons - Telèfon: 971 76 48 00
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 2 de maig de 2017
DATA FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 9 de maig de 2017, a les 14:00 hores
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: El Servei de Logística necessita contractar puntualment el muntatge i desmuntatge de tarimes quan no sigui possible atendre les sol·licituds rebudes amb els recursos propis de l'Ajuntament. Les tarimes més habituals són de 6x4 i 8x4 metres, amb una alçada aproximada que oscil·la entre 1,00 i 1,20 metres.
La tarima inclou sempre una escala d'accés i baranes de protecció perimetral.
Les tarimes instal·lades, hauran d'estar degudament homologades, aguantar un pes mínim de 300 kg/m². El material muntat ha d'estar en bones condicions.
El muntatge sol realitzar-se un dia abans de l'esdeveniment, i es desmunta el dia posterior. Previ acord amb el sol·licitant, es permet avançar o retardar el muntatge i desmuntatge. Habitualment, els esdeveniments tenen lloc els divendres o caps de setmana.
S'estableixen, com a referència, els següents preus unitaris/ dia per el lloguer muntatge i retirada de les següents tarimes, amb les especificacions de referència:
Tarima Preu unitari/dia (IVA EXCLÒS)
Tarima 4 x 4 400 €
Tarima 6 x 4 600 €
Tarima 8 x 4 800 €
L'import màxim del contracte és de 12.000 €, IVA inclòs.
NOTA IMPORTANT:
Per a les actuacions que s'han de dur a terme s'han de tenir en compte tot el que es relaciona amb l'RD 1627/1997, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció, i l'RD 614/2001, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la salut i la seguretat dels treballadors davant el risc elèctric i la resta de normativa vigent en la matèria..
PRESENTACIÓ D'OFERTES:S'han de presentar en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400 (Son Pacs) :
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública.
· Pressupost amb preus unitaris desglossat de les diferents tarimes signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint-hi el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica. S'hi ha d'indicar el tipus d'iva aplicable o si l'activitat n'està exempta, i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
o Declaració responsable de la capacitat del contractista
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
27/abr/2017
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
02/05/2017
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
02/05/2017
Fecha Fin presentación de Ofertas:
09/05/2017
Lugar presentación de Ofertas:
Unitat Administrativa de l'Àrea Delegada d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, camí dels Reis, 400 (Son Pacs)
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
09/05/2017
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
17/05/2017
Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023