Publicador de contenidos

LOGISTICA 2017-001 - CONTRATO DE OBRA DE REMODELACIÓN DE LA CASETA DE VIGILANCIA PLAYA DE PALMA

NÚM.: LOGISTICA 2017-001-CONTRACTE D'OBRA DE REMODELACIÓ DE LA CASETA VIGILÀNCIA PLATJA DE PALMA

TÍTOL: Petició d'ofertes per un import de 49.323,54 € (IVA inclòs), segons pressupost annex 1 per al contracte d'obra segons annex 1: article 6 apartat 1. Obra, per a la remodelació de caseta de vigilància situada a la platja de Palma.

LOCALITZACIÓ: Platja de Palma. Crta. Arenal/Camí de Can Alegría.

SERVEI: LOGÍSTICA

Data prevista d'inici de la prestació objecte del contracte, d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament, 20 de març de 2017.

Data prevista finalització de la prestació objecte del contracte, 29 d'abril de 2017.

Excepcionalment i per motius justificats es podrà sol·licitar una prorroga extraordinària per a la finalització del contracte fins al 29 de maig de 2017.

Durant el període comprès de prorroga extraordinària l'adjudicatari haurà de disposar sota el seu propi cost d'una caseta d'obra, amb els requeriments sol·licitats per l'Ajuntament de Palma per allotjar de forma provisional als vigilants de la platja de Palma, amb unes dimensions i especificacions suficients per al seu ús i finalitat.

Termini previst d'execució del contracte, UN MES des de data d'inici del contracte.

CONTACTE: 971 76 48 00  Antoni Fons (ext 5112), Miquel Pou (ext 5026) i Bartomeu Amengual (ext 5111).

DATA INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 27 de febrer de 2017

DATA FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 7 de març de 2017 a les 14.00 hores.

ACTUACIONS A REALITZAR:

Les ofertes han d'incloure totes les prestacions indicades al pressupost adjunt i segons especificacions marcades en el plànol adjuntat, amb la baixa corresponent indicada sobre el pressupost de licitació.

PRESENTACIÓ D'OFERTES:

Presentar en sobre tancat fins la data de finalització de presentació d'ofertes en la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, Camí dels Reis, 400:
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat en compliment dels requisits de capacitat per contractar amb l'Administració Pública.
· Pressupost desglossat dels treballs, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint segell de l'empresa en cas de tractar-se de persona jurídica. S'haurà d'indicar al pressupost el tipus d'IVA aplicable o si l'activitat està exempta i també indicar les dades del compte bancari.

· L'import d'adjudicació és mitjançant contracte tipus "clau en mà", no s'accepten modificats, preus contradictoris ni excessos de mesurament posteriors a l'adjudicació.

DOCUMENTACIÓ ANNEXA:

· Declaració responsable capacitat contractista.
· Logística 2017-001 Plànol
· Logística 2017-001 Pressupost

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Obras

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

24/feb/2017

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

27/02/2017

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

27/02/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

07/03/2017

Lugar presentación de Ofertas:

Unitat Administrativa de l'Àrea Delegada d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, camí dels Reis 400 (Son Pacs)

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

07/03/2017

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

10/03/2017

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023