LOGISTICA-2018-004 Contrato de obra para la adecuación de la pérgola de la calle Andalucia - Perfil del contratante
LOGISTICA-2018-004 Contrato de obra para la adecuación de la pérgola de la calle Andalucia
NÚM: LOGISTICA-2018-004 CONTRACTE D'OBRA PER A l'ADEQUACIÓ DE LA PÈRGOLA CARRER ANDALUSIA.
TÍTOL: Petició d'ofertes per a contracte menor d'obres d'adequació de la pèrgola situada al carrer Andalusia.
LOCALITZACIÓ: Parc del carrer Andalusia
SERVEI: LOGÍSTICA
CONTACTE: : Telf 971 76 48 00 - Antoni Fons (ext 5112) i Bartomeu Amengual (ext 5111).
DATA INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 26/03/2018
DATA FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 28/03/2018 a les 14:00 hores
TERMINI D'EXECUCIÓ: 20 dies des de data d'inici de l'obra
ACTUACIONS A REALITZAR:
L'objecte del present pressupost és eliminar l'actual risc que suposa aquesta pèrgola, a causa del mal estat dels actuals pilars de formigó armat que suporten l'estructura metàl·lica de la pèrgola.
Aquests pilars han sofert perduda de material deixant al descobert l'armadura dels mateixos, estant l'estructura en una situació d'imminent caiguda.
Actualment aquesta zona es troba barrada en tot el seu perímetre per seguretat.
Els treballs consisteixen en apuntalar l'estructura actual, demolir els actuals pilars de formigó i substituir-los per pilars metàl·lics de secció rectangular de 250x150x6mm ancorats al ferm mitjançant platina i cartelas.
Aquests treballs s'executaran de forma escalonada realitzant pòrtics de 4 pilars, amb la metodologia indicada.
Tots aquests treballs es realitzaran complint els requeriments exigits per la llei 31/1995 i la llei 54/2003, de 12 de desembre, de reforma del marc normatiu de la prevenció de riscos laborals
DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
· Estat d'amidaments
PRESENTACIÓ D'OFERTES:
Presentar en sobre tancat fins a la data fi de publicació a la Unitat Administrativa de l'Ajuntament de Palma, Departament d'Infraestructures, camí dels Reis, 400 (Son Pacs) :
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat en compliment dels requisits de capacitat per contractar amb l'Administració Pública.
· Pressupost desglossat dels treballs, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint segell de l'empresa en cas de tractar-se de persona jurídica. S'haurà d'indicar en el pressupost el tipus d'IVA aplicable o si l'activitat n'està exempta.
· L'import d'adjudicació és mitjançant contracte tipus "clau en mà", no s'acceptessin modificats, preus contradictoris ni excessos de mesurament posteriors a l'adjudicació, excepte la partida de tractament de residus que es és justificarà amb el albarans corresponent.
· Import màxim d'adjudicació 14.494,11 Euros (IVA INCLÒS).
DOCUMENTACIÓ ANNEXA: · Declaració responsable capacitat contractista
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Obras
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
23/mar/2018
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
26/03/2018
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
26/03/2018
Fecha Fin presentación de Ofertas:
28/03/2018
Lugar presentación de Ofertas:
S'han de presentar en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativadel Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, camí dels Reis, 400 (Son Pacs)
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
28/03/2018
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
11/04/2018
Documentos
LOGISTICA-2018-004 -INFORME DE VALORACIÓN LOGISTICA-2018-004 -INFORME DE VALORACIÓ LOGÍSTICA-2018-004 Presupuesto - Estado de medicionesFecha última modificación: 8 de mayo de 2023