SERVICIO DE DE PREVENCIÓN AJENO, DISCIPLINAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA APLICADA Y MEDICINA DEL TRABAJO - Perfil del contratante
SERVICIO DE DE PREVENCIÓN AJENO, DISCIPLINAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA APLICADA Y MEDICINA DEL TRABAJO
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
2017-043-A
Procedimiento de adjudicación
Abierto sujeto a regulación armonizada
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
22/12/2017
Fecha de envío para Publicación en DOUE:
22/12/2017
Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:
20/01/2018
Url Publicación en DOUE:
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:520773-2017:TEXT:ES:HTML
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
22/12/2017
Fecha Fin presentación de Ofertas:
12/02/2018
Lugar presentación de Ofertas:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Lugar abertura de Ofertas:
Dia 26/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
10/04/2018
Valoración:
Licitadors:
- CUALTIS SLU
- PREVIS GESTION DE RIESGOS SLU
- ASPY PREVENCION SLU
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de febrer de 2018.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 16 de febrer de 2018.
A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.
Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Acuerdo de adjudicación:
09/05/2018
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
14/05/2018
Precio de la adjudicación:
497.250,20 € amb IVA inclòs, per dos anys de contracte
455.800,00 €més 41.450,20 € d'IVA
Adjudicatario definitivo:
ASPY PREVENCIÓN SLU
NIF: B-64206535
Motivación:
El contracte s'ha formalitzat en data de 4 de juny de 2018
Información:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
Documentos
2017-043-A INF SOBRE C - COMPLEMENTARIO 2017-043-A OFERTAS LICITADORES 2017-043-A INF SOBRE CFecha última modificación: 8 de mayo de 2023