Publicador de contenidos

SERVICIO DE DE PREVENCIÓN AJENO, DISCIPLINAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA APLICADA Y MEDICINA DEL TRABAJO

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2017-043-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

22/12/2017

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

22/12/2017

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

20/01/2018

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:520773-2017:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

22/12/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

12/02/2018

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 26/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

10/04/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. CUALTIS SLU
  2. PREVIS GESTION DE RIESGOS SLU
  3. ASPY PREVENCION SLU


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 16 de febrer de 2018.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

09/05/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

14/05/2018

Precio de la adjudicación:

497.250,20 € amb IVA inclòs, per dos anys de contracte

455.800,00 €més 41.450,20 € d'IVA

Adjudicatario definitivo:

ASPY PREVENCIÓN SLU 

NIF: B-64206535

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat en data de 4 de juny de 2018

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023