SOL·LICITUD D'OFERTES PER AL SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ D'UN SISTEMA D'INTEL·LIGENCIA ARTIFICIAL PER A LA EMISIÓ D'ALERTES A L'EDIFICI DE SON PACS - Perfil del contratante
SOL·LICITUD D'OFERTES PER AL SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ D'UN SISTEMA D'INTEL·LIGENCIA ARTIFICIAL PER A LA EMISIÓ D'ALERTES A L'EDIFICI DE SON PACS
SOL·LICITUD D'OFERTES PER AL SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ D'UN SISTEMA D'INTEL·LIGENCIA ARTIFICIAL PER A LA EMISIÓ D'ALERTES A L'EDIFICI DE SON PACS
NÚM.: ACCESSIBILITAT-2021-021(ACC 2021-008 licitació web)
ASSUMPTE: Contracte menor de subministrament
OBJECTE DEL CONTRACTE: Subministrament i instal·lació d'un sistema d'accessibilitat per a l'emissió d'alertes rellevants per a persones sordes o amb pèrdua auditiva, basat en intel·ligència artificial de reconeixement de sons i generació d'alertes visuals en els dispositius connectats.
TIPUS DE CONTRACTE: Subministrament i instal·lació
PROCEDIMENT I FORMA DE CONTRACTACIÓ: Adjudicació directa. Contracte menor.
SERVEI: Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres
CONTACTE: accessibilitat@palma.cat
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: El dia següent al de la publicació de l'anunci al perfil del contractant de l'Ajuntament de Palma
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: El termini de presentació d'ofertes finalitza als set dies hàbils següents a la data de publicació de l'anunci al perfil del contractant.
TERMINI D'EXECUCIÓ DEL CONTRACTE: UN MES a comptar des de la data de comunicació de l'adjudicació del contracte
PRESSUPOST MÀXIM DE LICITACIÓ: 15.951,25 € (IVA inclòs)
PRESENTACIÓ D'OFERTES: S'han de presentar a través de l'adreça electrònica serveiadministratiu@palma.cat
REQUISITS TÈCNICS DE LA CONTRACTACIÓ: L'objecte del contracte es concreta en el subministrament i instal·lació d'un sistema d'intel·ligència artificial per a reconeixement de sons i generació d'alertes visuals en els dispositius connectats.
La instal·lació haurà de complir amb els següents criteris mínims:
· Sistema d'intel·ligència artificial per reconeixement de sons, detectant alertes rellevants de l'entorn com una alarma d'incendis i generant alertes visuals en dispositius connectats, o canviant el color de bombetes sense fil, instal·lades en diferents parts de l'edifici, incorporant llums de senyalització d'emergència, si la instal·lació ho requereix.
· Punts de llum situats al llarg de l'espai, perquè els usuaris puguin rebre les alertes sense necessitat de l'ús de cap dispositiu.
· La senyalètica ha de ser fàcilment identificables per l'usuari i utilitzar sempre el mateix codi de colors, amb cartells identificatius amb el codi de colors corresponent a cada alarma.
· Bateria que garanteix el funcionament en el cas que hi hagi un tall de subministrament elèctric o una caiguda d'internet.
· Alarma d'incendis mitjançant el reconeixement de sons.
· Alarma d'emergència mitjançant el reconeixement de sons.
· Instal·lació de caixes d'Intel·ligència Artificial, Instal·lació de llums de senyalètica, Instal·lació dels plafons i configuració de sistema i gravació de mostres.
· Panell de control web: Accés amb diversos rols d'usuari.
· Resum d'alertes: Notificacions Personalitzades / Tancament de Portes i Serveis / Alarma d'Incendis
· Sistema de reconeixement de veu amb transcripció a text.
· Llicència d'us durant el termini del Servei per a l'accés i utilització remots.
· Suport tècnic de manteniment durant un any.
CRITERIS DE PUNTUACIÓ: La valoració de les ofertes es realitzarà en base a un únic criteri: el preu de l'oferta
LLOC DE LA PRESTACIÓ: El material s'haurà de subministrar i instal·lar a les dependències del Ajuntament de Palma, Edifici de Son Pacs, camí dels Reis, 400, 07120, Palma.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR AMB LA PROPOSTA:
1. Model de Declaració Responsable, segons model adjunt, del compliment i acceptació dels requisits tècnics i legals corresponents, que inclou l'obligació d'estar al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
2. Oferta econòmica detallada especificant l'import del IVA
3. Memòria de característiques del material ofertat.
GARANTIES EXIGIDES PER A CONTRACTAR: No és necessari constituir garantia definitiva, d'acord amb l'article 153 en relació amb el 118 de la Llei 9/2017, de contractes del sector públic.
FORMA DE PAGAMENT DEL PREU: Una única factura a presentar una vegada s'hagi subministrat i recepcionat el material, verificant que tot compleix les característiques mínimes exigides.
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu contactar amb el Servei d'Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres, tel. 971764818, o bé enviar un correu electrònic a l'adreça electrònica accessibilitat@palma.cat
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
24/09/2021
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
24/09/2021
Fecha Fin presentación de Ofertas:
05/10/2021
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
05/10/2021
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
13/10/2021
Documentos
ACC 2021-008_Memoria ACC 2021-008 Sistema d'intel·ligència artificial per a la emisió d'alertes a l'edifici de Son Pacs_INFORME VALORACIÓFecha última modificación: 8 de mayo de 2023