Publicador de contenidos

SOL·LICITUD D'OFERTES PER AL SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ D'UN SISTEMA D'INTEL·LIGENCIA ARTIFICIAL PER A LA EMISIÓ D'ALERTES A L'EDIFICI DE SON PACS

SOL·LICITUD D'OFERTES PER AL SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ D'UN SISTEMA D'INTEL·LIGENCIA ARTIFICIAL PER A LA EMISIÓ D'ALERTES A L'EDIFICI DE SON PACS

NÚM.: ACCESSIBILITAT-2021-021(ACC 2021-008 licitació web)

ASSUMPTE: Contracte menor de subministrament

OBJECTE DEL CONTRACTE: Subministrament i instal·lació d'un sistema d'accessibilitat per a l'emissió d'alertes rellevants per a persones sordes o amb pèrdua auditiva, basat en intel·ligència artificial de reconeixement de sons i generació d'alertes visuals en els dispositius connectats.

TIPUS DE CONTRACTE: Subministrament i instal·lació

PROCEDIMENT I FORMA DE CONTRACTACIÓ: Adjudicació directa. Contracte menor.

SERVEI: Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres

CONTACTE: accessibilitat@palma.cat

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: El dia següent al de la publicació de l'anunci al perfil del contractant de l'Ajuntament de Palma

DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: El termini de presentació d'ofertes finalitza als set dies hàbils següents a la data de publicació de l'anunci al perfil del contractant.

TERMINI D'EXECUCIÓ DEL CONTRACTE: UN MES a comptar des de la data de comunicació de l'adjudicació del contracte

PRESSUPOST MÀXIM DE LICITACIÓ: 15.951,25 € (IVA inclòs)

PRESENTACIÓ D'OFERTES: S'han de presentar a través de l'adreça electrònica serveiadministratiu@palma.cat

REQUISITS TÈCNICS DE LA CONTRACTACIÓ: L'objecte del contracte es concreta en el subministrament i instal·lació d'un sistema d'intel·ligència artificial per a reconeixement de sons i generació d'alertes visuals en els dispositius connectats.
La instal·lació haurà de complir amb els següents criteris mínims:

· Sistema d'intel·ligència artificial per reconeixement de sons, detectant alertes rellevants de l'entorn com una alarma d'incendis i generant alertes visuals en dispositius connectats, o canviant el color de bombetes sense fil, instal·lades en diferents parts de l'edifici, incorporant llums de senyalització d'emergència, si la instal·lació ho requereix.
· Punts de llum situats al llarg de l'espai, perquè els usuaris puguin rebre les alertes sense necessitat de l'ús de cap dispositiu.
· La senyalètica ha de ser fàcilment identificables per l'usuari i utilitzar sempre el mateix codi de colors, amb cartells identificatius amb el codi de colors corresponent a cada alarma.
· Bateria que garanteix el funcionament en el cas que hi hagi un tall de subministrament elèctric o una caiguda d'internet.
· Alarma d'incendis mitjançant el reconeixement de sons.
· Alarma d'emergència mitjançant el reconeixement de sons.
· Instal·lació de caixes d'Intel·ligència Artificial, Instal·lació de llums de senyalètica, Instal·lació dels plafons i configuració de sistema i gravació de mostres.
· Panell de control web: Accés amb diversos rols d'usuari.
· Resum d'alertes: Notificacions Personalitzades / Tancament de Portes i Serveis / Alarma d'Incendis
· Sistema de reconeixement de veu amb transcripció a text.
· Llicència d'us durant el termini del Servei per a l'accés i utilització remots.
· Suport tècnic de manteniment durant un any.


CRITERIS DE PUNTUACIÓ: La valoració de les ofertes es realitzarà en base a un únic criteri: el preu de l'oferta

LLOC DE LA PRESTACIÓ: El material s'haurà de subministrar i instal·lar a les dependències del Ajuntament de Palma, Edifici de Son Pacs, camí dels Reis, 400, 07120, Palma.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR AMB LA PROPOSTA:

1. Model de Declaració Responsable, segons model adjunt, del compliment i acceptació dels requisits tècnics i legals corresponents, que inclou l'obligació d'estar al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
2. Oferta econòmica detallada especificant l'import del IVA
3. Memòria de característiques del material ofertat.

GARANTIES EXIGIDES PER A CONTRACTAR: No és necessari constituir garantia definitiva, d'acord amb l'article 153 en relació amb el 118 de la Llei 9/2017, de contractes del sector públic.

FORMA DE PAGAMENT DEL PREU: Una única factura a presentar una vegada s'hagi subministrat i recepcionat el material, verificant que tot compleix les característiques mínimes exigides.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu contactar amb el Servei d'Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública per Obres, tel. 971764818, o bé enviar un correu electrònic a l'adreça electrònica accessibilitat@palma.cat

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Suministro

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

24/09/2021

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

24/09/2021

Fecha Fin presentación de Ofertas:

05/10/2021

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

05/10/2021

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

13/10/2021

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023