CONCESIÓN DE LA GESTIÓN Y EXPLOTACIÓN DE UN LOCAL DESTINADO A QUIOSCO-BAR EN EL PARQUE MUNICIPAL DE LA QUARENTENA (ZONA SUPERIOR) - Perfil del contratante
CONCESIÓN DE LA GESTIÓN Y EXPLOTACIÓN DE UN LOCAL DESTINADO A QUIOSCO-BAR EN EL PARQUE MUNICIPAL DE LA QUARENTENA (ZONA SUPERIOR)
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
2017-008-C
Procedimiento de adjudicación
Abierto no sujeto a regulación armonizada
Tipo de contrato:
Concesiones administrativas
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
04/04/2017
Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:
04/04/2017
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
04/04/2017
Fecha Fin presentación de Ofertas:
19/04/2017
Lugar presentación de Ofertas:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Lugar abertura de Ofertas:
Dia 02/05/2017 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
08/05/2017
Valoración:
Licitadors:
- FREDERIC JAUME PENA RAMON
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 2 de maig de 2017.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 21 d'abril de 2017.
A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules amb el següent resultat:
- FREDERIC JAUME PENA RAMON ofereix un cànon anual, sense IVA, de 2.414,89€ i es compromet a utilitzar productes frescs i de temporada, o de kilòmetre 0 i productes de comerç just.
La oferta s'ha tramès al servei d'Interior perquè apliqui els criteris previstos a la clàusula 17 dels Plecs de clàusules adminstratives i prescripcions tècniques particulars.
La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 8 de maig de 2017, ha acceptat l'informe del Servei d'Inteior en qual s'han aplicat els criteris previstos la clàusula 17 dels Plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques particulars.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Acuerdo de adjudicación:
07/06/2017
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
08/06/2017
Precio de la adjudicación:
Segons plecs i la seva proposició econòmica de dia 18.04.2017, per un cànon anual de 2.414,89 €
Adjudicatario definitivo:
FREDERIC JAUME PENA RAMÓN
DNI: 43150005-G
Motivación:
La formalització del contracte s'haurà de efectuar no més tard dels quinze dies hàbils següents a aquell en el qual es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats .
Información:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
Documentos
2017-008-C INFORME SOBRE CFecha última modificación: 8 de mayo de 2023