Contratación menor de servicio de calibración y mantenimiento de aparatos para el Laboratorio Municipal - Perfil del contratante
Contratación menor de servicio de calibración y mantenimiento de aparatos para el Laboratorio Municipal
LOCALITZACIÓ: Palma
SERVEI: Laboratori Municipal de l'Àrea delegada de Turisme, Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Joan A. Mora Palou
971 225900 / ext. 1009 / 1010 joan.mora@palma.cat
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 19/08/2021.
DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 26/08/2021 a les 14:00.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: El servei de calibració i manteniment dels següents aparells per un import màxim de licitació de 13.000 euros (IVA inclòs) amb característiques iguals o similars:
- 1 Termometre registrador Testo amb 4 sonda amb incerteza maxima +/- 0.2
- 10 Termometre registradors Testo amb 2 sonda cada un
- 6 Termometres registradors Testo amb 1 sonda cada un
- 6 Termometre registrador tipus termo boton amb 1 sonda cada un
- 2 Termometre registrador per autoclau
- 1 termo higometre
- 2 Termometres digitals de una sonda cada un
- 24 Pitetas automaticas electròniques monocanal de volumen variable
- 7 Pesas de 1,2,5,10,20,50 y 100g
- 12 Estufes de laboratori
- 2 Banys termostatics
- 1 macrocentrífuga refrigerada Eppendorf
- 1 microcentrífuga
- 3 autoclaves
- 2 cabines d'extracció
- Desplaçament i/o transport d´anada i tornada
Més informació a la memòria adjunta.
NOTA IMPORTANT:
.- TERMINI MÀXIM D'ENTREGA DEL SERVEI: 1 MES
.- LLOC D'ENTREGA MATERIAL: Laboratori Municipal
PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'a/e joan.mora@palma.cat
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Laboratori Municipal de l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia n. 9-4ª 07001 Palma, caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònica indicada.
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública. · Factura proforma o Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S'ha d'indicar el tipus de IVA aplicable o si l'activitat està exempta, despeses de transport (cas d'haver-n'hi) i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA: · Declaració responsable de la capacitat del contractista i memòria justificativa.
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
34-2021
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
18/ago/2021
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023