Publicador de contenidos

EDI-MUN 2017-002 Actuaciones escaleras de emergencia del edificio de avenidas

NÚM.: EDI-MUN 2017-002

TÍTOL: Petició d'ofertes per al contracte menor per a l'adequació de l'escales d'emergència de l'Edifici d'Avingudes de l'Ajuntament de Palma

LOCALITZACIÓ: Edifici d'Avingudes de l'Ajuntament de Palma.

SERVEI: EDIFICIS MUNICIPALS de l'Ajuntament de Palma.
· L'inici de la prestació objecte del contracte es realitzarà d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament i a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient
· Termini previst d'execució del contracte: 1 mes

CONTACTE: Antoni Fons Ropero Telèfon 971.76.48.00, ext. 5112. Email: antoni.fons@palma.es

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 2 de març de 2017

DATA FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 10 de març de 2017 a les 14:00 h.

ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: Les actuacions que s'han de dur a terme són les definides a les partides del pressupost i documentació gràfica annexa.

PRESSUPOST: 35.368,15 € (IVA inclòs) dels quals 6.138,27 € correspon al 21% IVA corresponen al pressupost de l'obra.

REQUISITS DE SOLVÈNCIA TÈCNICA / MOSTRES PER A SUBMINISTRES: L'adjudicatari aportarà els documents de qualitat dels productes utilitzats.

NOTA IMPORTANT: Per a les actuacions que s'han de dur a terme s'han de tenir en compte el RD 1627/1997, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en obres de construcció, i el RD 614/2001, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la Salut i la Seguretat dels treballadors davant el risc elèctric, així com la resta de normativa vigent en la matèria de prevenció de riscs i seguretat i salut.

PRESENTACIÓ D'OFERTES: S'han de presentar en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400:

· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública.
· Oferta signada per la persona o entitat interessada, amb el segell de l'empresa si és persona jurídica.

DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
- Model de declaració responsable de la capacitat del contractista
- Pressupost de les actuacions

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Obras

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

24/feb/2017

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

02/03/2017

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

02/03/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

10/03/2017

Lugar presentación de Ofertas:

Unitat Administrativa de l'Àrea Delegada d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, camí dels Reis, 400 (Son Pacs)

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

10/03/2017

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

14/03/2017

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023