EIP 2017-001 EIP 2017-001 Acondicionamiento de almacen, sala de control y ajustes de instalación eléctrica en el Casal Balaguer - Perfil del contratante
EIP 2017-001 EIP 2017-001 Acondicionamiento de almacen, sala de control y ajustes de instalación eléctrica en el Casal Balaguer
NÚM.: EIP 2017-001
TÍTOL: TREBALLS DE CONDICIONAMENT DEL MAGATZEM DE LA CAFETERIA, DE LA CAMBRA DE CONTROL I AJUSTOS DE L'INSTAL·LACIÓ ELÈCTRICA DEL CASAL BALAGUER.
Sol·licitud d'ofertes per el contracte menor d'obres consistents en els treballs de condicionament del magatzem de la cafeteria de la planta entresol, de la cambra de control de la planta baixa i per ajustar la instal·lació elèctrica a les necessitats de l'informe d'OCA.
LOCALITZACIÓ: Casal Balaguer. Carrer Unió, 3. Palma.
SERVEI: ESTUDIS I PROJECTES.
· Data prevista d'inici de la prestació objecte del contracte, d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament, a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient.
· Termini d'execució: 15 dies.
CONTACTE: Miquel Moll Reynés. Tlf: 971.76.48.00 Ext. 5064. mmollreynes@palma.es
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 28 de FEBRER de 2017
DATA DE FINALITZACIÓ DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 6 de MARÇ de 2017 a les 14h.
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:Magatzem cafeteria (P.Entresol): S'inclouen les feines d'acabament dels paraments i el paviment d'aquesta estança (morter, guix i pintura, així com les actuacions necessàries per a condemnar i/o modificar la instal·lació de ventil·lació i les preses de corrent, així com el tapiat del forat previst per el munta-plats) degut al canvi d'ús proposat per aquest espai en relació amb allò previst al projecte original.
Cambra de control (Planta Baixa): S'incouen les feines de revestiment dels paraments (morter i pintura) així com la reparació de les dues arquetes existents en aquest espai.
Ajustos instal·lació elèctrica: S'inclouen les feines necessàries per a la reparació de les deficiències dectectades a l'informe d'OCA.
PRESSUPOST MÀXIM: 9.220,82 € (IVA exclòs)
NOTA IMPORTANT:
Per a les actuacions que s'han de portar a terme, s'ha de tenir en compte tot allò relacionat amb el RD1627/1997, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció, y el RD 614/2001, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la salut i la seguretat dels treballadors davant el risc elèctric i la resta de normativa vigent en la matèria.
PRESENTACIÓ D'OFERTES: S'han de presentar en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al Camí dels Reis, nº400 (Son Pacs):
· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública.
· Pressupost desglossat de les partides valorades unitàriament, signat pel representant legal de l'entitat interessada, amb el segell de l'empresa si es tracta d'una persona jurídica. S'ha d'indicar el tipus d'IVA aplicable o si la activitat està exenta, i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
o Declaració responsable de la capacitat del contractista.
o Estudi bàsic de Seguretat i Salut.
o Resum de pressupost.
o Amidaments i pressupost per partides
o Quadre de preus descomposats.
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Obras
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
28/02/2017
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
28/02/2017
Fecha Fin presentación de Ofertas:
06/03/2017
Lugar presentación de Ofertas:
Unitat Administrativa de l'Àrea Delegada d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, camí dels Reis, 400 (Son Pacs)
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
06/03/2017
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
09/01/2018
Documentos
EIP 2017-001 Presupuesto y medidas por partidas EIP 2017-001 Cuadro de precios descompuestos EIP 2017-001 INFORME VALORACIÓN EIP 2017-001 Resumen de presupuesto EIP 2017-001 Estudio básico de Seguridad y SaludFecha última modificación: 8 de mayo de 2023