EIP 2019-008 ACTUALITZACIÓN DE SOFTWARE RIB PRESTO - Perfil del contratante
EIP 2019-008 ACTUALITZACIÓN DE SOFTWARE RIB PRESTO
NÚM.OFERTA WEB: EIP_2019-008
TÍTOL: ACTUALITZACIÓ DE SOFTWARE RIB PRESTO.
Petició d'ofertes per al contracte menor de l'ACTUALITZACIÓ de software d'amidament, pressupostos i control d'obra RIB PRESTO.
LOCALITZACIÓ: Àrea delegada d'Infraestructures i Accessibilitat (Ajuntament de Palma).
SERVEI: ESTUDIS I PROJECTES.
· Data prevista d'inici de la prestació objecto del contracte, d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament, a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient. Durant el mes de gener de 2020.
· Termini d'execució del contracte: dues setmanes.
CONTACTE: Eva Borràs Roig. Telèfon 971.76.48.00 ¿ ext: 5066 eborras@palma.cat
DATA DE FINALITZACIÓ DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 10 de Desembre de 2019 a les 14:00h
PRESSUPOST MÀXIM DEL CONTRACTE: 15.000 € (sense IVA)
PRESTACIONS DEL CONTRACTE:
· Actualització a Presto 2019 i Servei d'actualització durant un any des de l'adquisició.
Mòduls inclosos:
- 15 uds mòdul de Pressupost i Amidaments.
- 15 uds mòdul de Gestió del Projectes
- 3 uds mòdul de Seguretat i Salut
- 10 uds mòdul de Personalització d'Informes.
REQUISITS TÈCNICS:
El programa actualitzat s'instal·larà en un servidor virtualitzat amb sistema operatiu Windows server 2016, l'actual llicència de PRESTO és de protecció física i cal de convertir-la a una protecció No física, enviant l'antic dispositiu al fabricant del producte, que anirà a càrrec de l'empresa adjudicatària. L'adjudicatari aportarà tots els documents de qualitat dels productes utilitzats.
PRESENTACIÓ D'OFERTES:
S'han de presentar en sobre tancat fins a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma
- Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública.
- Pressupost desglossat dels productes subministrats, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica. S'ha d'indicar el tipus d'IVA aplicable o si l'activitat està exempta, i les dades del compte bancari.
DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
- Declaració responsable de la capacitat del contractista
SISTEMA D'ADJUDICACIÓ:
· Oferta econòmica màxim 80 punts
Es donarà 80 punts a l'oferta més avantatjosa i a la resta se'ls hi assignarà la puntuació proporcionalment.
· Oferta tècnica màxim 20 punts
Per cada any addicional del servei de manteniment: 5 punts per any addicional a l'any establert en la prestació, sense càrrec per l'Ajuntament.
Es donarà 20 punts a l'oferta que obtinguí la major puntuació i a la resta se'ls hi assignarà la puntuació proporcionalment.
L'Oferta que, en la suma dels dos apartats, obtingui més puntuació serà l'Adjudicatària.
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
02/12/2019
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
02/12/2019
Fecha Fin presentación de Ofertas:
10/12/2019
Lugar presentación de Ofertas:
S'han de presentar en sobre tancat fins a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
10/12/2019
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
19/12/2019
Documentos
EIP 2019-008 Informe de valoració d'ofertesFecha última modificación: 8 de mayo de 2023