Publicador de contenidos

SERVICIO DE TELEASISTENCIA DOMICILIARIA EN PALMA

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2015-018-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto no sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

18/06/2015

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

18/06/2015

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

18/06/2015

Fecha Fin presentación de Ofertas:

02/07/2015

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 06/07/2015, a les 9 h al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, es donarà compte del resultat de l'obertura en acte intern dels sobres A amb la documentació administrativa.

Dia 13/07/2015, a les 9 h al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, es farà l'obertura pública dels sobres B amb la proposició amb la proposició tècnica relativa al criteris avaluables mitjançánt judicis de valor.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

04/12/2015

Valoración:

Mesa de Contractació. Sessió pública de dia 6 de juliol de 2015

Licitadors:

  1. CREU ROJA ESPANYOLA
  2. QUAVITAE SERVICIOS ASISTENCIALES SAU
  3. SERVICIOS DE TELASISTENCIA SA (ATENZIA)
  4. UTE LIREBA SERVEIS INGRATS SL - CLECE SA


La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A i ha concedit un termini de tres dies per esmenar deficiències.

Es convoca l'obertura pública del sobre B amb la proposta tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor per al proper dilluns, dia 13 de juliol de 2015, a les 9 h al Saló de Sessions de l'Ajuntament.


Obertura pública en Mesa de Contractació
de dia 13 de juliol de 2015.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A del licitador que va justificar la presentació de pliques per correu, l'empresa QUAVITAE SERVICIOS ASISTENCIALES SAU.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


Es convoca, per al proper dilluns, dia 28 de setembre, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació pública on es donarà compte del resultat de l'informe tècnic relatiu als criteris avaluables mitjançant judicis de valor (sobre B) i dels licitadors exclosos, si s'escau. 

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació
de dia 28 de setembre de 2015.

La Mesa ha donat compte de la proposta d'exclusió de CREU ROJA ESPANYOLA per haver inclòs documentació relativa als criteris del sobre C dins el sobre B.

A continuació ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

Tot seguit s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules dels licitadors admesos.

Les ofertes s'han tramès al servei de Benestar i Drets Socials perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.2) del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 2 d'octubre de 2015, ha acceptat l'informe del servei de Benestar i Drets Socials en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.2) del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.


La Junta de Govern de Palma, en sessió de dia 2 de desembre de 2015, acordà excloure a l'empresa SERVICIOS DE TELEASISTENCIA SA (ATENZIA) ja que amb la documentació aportada no queda acreditada la disposició efectiva dels mitjans materials que es va comprometre a dedicar o adscriure a l'execució del contracte i requerir documentació a la UTE LIREBA SERVEIS INTEGRATS SL al ser el següent per ordre de puntuació.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

02/03/2016

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

07/03/2016

Precio de la adjudicación:

Segons plecs i la seva oferta econòmica de 30.06.15 per p/u de 11,86 € ususri /mes IVA inclòs i les millores ofertades.

Adjudicatario definitivo:

UTE: LIREBA SERVEIS INTEGRATS SL - CLECE  SA

NIF: U-57944100

Motivación:

La formalització del contracte no es podrà efectuar abans què transcorrin quinze dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023