Publicador de contenidos

SERVICIO DE MANTENIMIENTO DE LOS ASCENSORES Y OTROS APARATOS ELEVADORES DE LOS EDIFICIOS MUNICIPALES Y ESCUELAS PÚBLICAS

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2016-003-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

12/02/2016

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

12/02/2016

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

27/02/2016

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:53444-2016:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

12/02/2016

Fecha Fin presentación de Ofertas:

04/04/2016

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 18/04/2016 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

08/06/2016

Valoración:

Licitadors:

  1. KONE ELEVADORES SA
  2. A. EMBARBA SA
  3. EULEN SA
  4. THYSSENKRUPP ELEVADORES SL
  5. BALEAR DE ASCENSORES SL
  6. SCHINDLER SA
  7. ASCENSORES ASPE SA


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 18 d'abril de 2016.
La Mesa ha donat compte de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 8 d'abril de 2016  i de la proposta d'exclusió de l'empresa A. EMBARBA SA per no haver esmenat les deficiències administratives.


A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules dels licitadors admesos.

Les ofertes s'han tramès a la secció d'Edificis Municipals perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat I.1.2 del quadre Annex I dels Plecs.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 9 de maig de 2016, ha acceptat l'informe de la Secció d'Edificis Municipals en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat I.1.2 del quadre annex I dels Plecs, del qual es desprèn que les ofertes de totes les empreses es troben incurses en baixa desproporcionada segons la clàusula I.4 del Quadre Annex I.

La Mesa acorda sol·licitar a l'empresa SCHINDLER SA que justifiqui la seva oferta econòmica, segons l'art. 152.3 del RDL 3/2011 de 14 de novembre, ja que es el titular de l'oferta més avantatjosa.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 de juny de 2016, ha acceptat l'informe favorable emès pel Servei d'Edificis Municipals relatiu a la oferta incursa en baixa desproporcionada de SCHINDLER SA i ha acordat requerir a l'esmentada empresa la documentació necessària per a l'adjudicació d'aquest contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

13/07/2016

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

15/07/2016

Precio de la adjudicación:

Segons plecs i la seva proposta econòmica de dia 4 d'abril de 2016, i amb les millores ofertades.

Adjudicatario definitivo:

SCHINDLER SA

NIF: A-50001726

Motivación:

La formalització del contracte no es podrà efectuar abans què transcorrin quinze dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023