SUBMINISTRO DE 30 MOTOCICLETAS PARA LA POLICIA LOCAL - Perfil del contratante
SUBMINISTRO DE 30 MOTOCICLETAS PARA LA POLICIA LOCAL
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
2016-021-S
Procedimiento de adjudicación
Abierto sujeto a regulación armonizada
Tipo de contrato:
Suministro
Datos específicos Anuncio
Datos específicos Licitaciones en curso
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
30/08/2016
Fecha de envío para Publicación en DOUE:
30/08/2016
Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:
15/09/2016
Url Publicación en DOUE:
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:301017-2016:TEXT:ES:HTML
Fecha Inicio presentación de Ofertas:
30/08/2016
Fecha Fin presentación de Ofertas:
20/10/2016
Lugar presentación de Ofertas:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Lugar abertura de Ofertas:
Dia 31/10/2016 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
07/12/2016
Valoración:
Licitadors:
- MULTIAUTO PALMA SL
- FRAFERANT SL
Es convoca l'obertura pública del sobre B, amb la proposición econòmica i proposició tècnica relativa als criteris de valoració mitjançant fórmules, per al proper dilluns, dia 14 de novembre de 2016, a les 9 h al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 14 de novembre de 2016.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 7 de novembre de 2016.
A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.
Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica designada a l'efecte perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A del quadre de criteris d'adjudicació del contracte
La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 21 de novembre de 2016, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A del quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Acuerdo de adjudicación:
21/12/2016
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
27/12/2016
Precio de la adjudicación:
Per un import total de 405.369,36 € amb l'IVA inclòs pels tres lots
(335.016,00 € més 70.353,36 € d'IVA)
Adjudicatario definitivo:
FRAFERANT SL
NIF: B-60200318
Motivación:
La formalització del contracte no es podrà efectuar abans què transcorrin quinze dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Información:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
Para acceder a la DOCUMENTACIÓN TÉCNICA Y ADMINISTRATIVA NECESARIA PARA LICITAR, se tienen que seguir las siguientes instrucciones:
1º - Haga clic aquí
2º - Para descargar los archivos se tiene que escoger la opción guardar (NO abrir).
Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023