Publicador de contenidos

VI-2024-001-O - PROJECTE DE CONDICIONAMENT I MILLORA DEL PAVIMENT DEL PASSEIG DE RONDA DES DE LA ZONA DELS LAVABOS FINS A LA ZONA SUD DEL CASTELL DE BELLVER

El servei de Vialitat està tramitant l’expedient per a adjudicar el contracte menor de PROJECTE DE CONDICIONAMENT I MILLORA DEL PAVIMENT DEL PASSEIG DE RONDA DES DE LA ZONA DELS LAVABOS FINS A LA ZONA SUD DEL CASTELL DE BELLVER (VI-2024-001-O)

Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:

1) Objecte del contracte: Contracte d’obres de conservació i manteniment del ferm sense pavimentar del bastió del Castell de Bellver.

2) Tipus de contracte: Obra 

3) Procediment i forma d’adjudicació: contracte menor

4) Criteris de puntuació: criteri únic: econòmic

5)Especificacions tècniques de la prestació: 
Desbrossament i desarrelat de la vegetació present en les zones del castell sense paviment de marès.
Col·locació d’una malla de geotèxtil sobre les zones intervingudes per evitar la proliferació de las vegetació i un reblit de 10 cm de grava. 
Instal·lació d’una persiana ventilada de registre en la caseta front la porta d’accés a l’escala. 
Instal·lació d’una escala d’alumini per facilitar l’accés del personal del manteniment a una sala inferior ubicada actualment en la zona acotada pel tancat d’obra.

S’adjunta el projecte tècnic amb els amidaments i plànols en format editable.

Els treballs s’hauran de realitzar de forma manual (sobre el paviment o amb maquinària petita inferior a 1,5 T prèvia acceptació de la DT)

6) Òrgan de contractació: regidoria d’Infraestructures, accessibilitat i polígons industrials

7) Pressupost màxim de licitació: 39.744,16 €

8) Termini, durada de l’execució del contracte: 
- Redacció del Pla de Seguretat de l’obra: 3 dies naturals des de l’adjudicació del contracte
- Execució del projecte: 10 dies hàbils des de l’aprovació del Pla de Seguretat i Salut.

9) Lloc de la prestació: Castell de Bellver

10) Responsable del contracte: Miquel Gost Amengual, Cap de secció del servei de Vialitat. Telèfon: 659 66 21 61 - Ext: 5142

11) Termini de garantia: 1 any a partir de la recepció de l’obra

12) Forma de pagament del preu: es farà sobre una única factura al final de la prestació

A l'oferta s'ha de presentar:

  • Amidaments i pressupost: s'ha d'aplicar el preu unitari a cada una de les partides, indicant l'import de la partida(import=unitats x preu unitari).
  • Full de resum de pressupost, amb: L'import de cada capítol resultant de la suma de les partides de cada capítol
  • Document de declaració Responsable i declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI).
  • El licitador ha d'omplir el model de declaració responsable i el model de declaració d'absència de conflicte d'interessos que s'adjunta com a annex en el supòsit de resultar adjudicatari. Aquest document es presentarà signat digitalment.

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).
El correu electrònic ha d'estar identificat amb:
   a). Indicació de la licitació a què es concorre
   b). Nom i llinatges o raó social de l'empresa licitadora
   c). NIF
   d). Nom i els llinatges del representant, si escau.
   e). Els números de telèfon i de fax
   f). L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.
El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable que s'adjunta com annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.
13).-Documents que s'annexen:

  • Model de declaració responsable a omplir pel licitador.
  • Model de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI).
  • Projecte tècnic complet de les obres, en format pdf.
  • Amidaments i pressupost base en format bc3
  • Plànols de l’actuació en format dwg

14).-Termini de presentació: fins al dia 11 de novembre de 2024 a les 14:00
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Departament d'Infraestructures al telèfon 971 764800 Ext 5142
15).- L'autorització de la despesa i l'adjudicació del contracte queda subjecta a la condició suspensiva de la disposició de crèdit suficient i adequat de l'exercici d'execució.
Palma, 5 de novembre de 2024

 

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

INFRAESTRUCTURES 2023-001

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Obras

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

06/nov/2024

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

06/11/2024

Fecha Fin presentación de Ofertas:

11/11/2024

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha última modificación: 12 de noviembre de 2024