Publicador de continguts

Contractació menor de serveis de la producció artística, tècnica i logística de la festa final amb motiu de la celebració de l’orgull lgtbi el 28 de juny de 2025 a plaça d’Espanya

LOCALITZACIÓ: Palma 

UNITAT: Servei d’Igualtat Joventut i Drets Cívics - Àrea de Serveis socials, Educació, Participació ciutadana, Joventut i Igualtat d’Oportunitats

RESPONSABLE: La TAE de la Unitat Tècnica d’Igualtat

INFORMACIÓ: al telèfon 971 22 59 00 - Ext. 7748, 7752, 7729, 7754, 7751 

DATA DE FI DEL TERMINI PRESENTACIÓ D'OFERTES 15 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de l'anunci a la plana web municipal (Perfil del Contractant / Contractes Menors).

PRESSUPOST MÀXIM D'ADJUDICACIÓ: el preu màxim de licitació és de 18.000,00 € euros IVA inclòs. 

OBJECTE DEL CONTRACTE, CRITERIS D'ADJUDICACIÓ, TERMINIS, I RESTA DECONDICIONS: les descrites a la memòria justificativa adjunta.

PRESENTACIÓ D’OFERTES: L’oferta es presentarà mitjançant instància dirigida al Servei d’Igualtat depenent de l'Àrea de Serveis socials, Educació, Participació ciutadana, Joventut i Igualtat d’Oportunitats (per registre electrònic).

Caldrà informar (amb còpia del justificant de registre) de la seva presentació a l’adreça de correu electrònica: igualtat@palma.cat

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

1.- El model de proposició i oferta econòmica. (Annex 1) Inclourà pressupost detallat de la prestació del servei referit, signat pel representant legal de l'entitat interessada, i inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica. S’ha d’indicar el tipus de IVA aplicable (o si l'entitat està exempta).

2.- Declaració responsable del licitador sobre compliment dels requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública, signat. (Annex 2)

3.- Declaració responsable del licitador en matèria de Prevenció de Riscos Laborals, signat. (Annex 3).

4.- Declaració d’Absència de Conflictes d’interessos, signat. (DACI). (Annex 4).

5.- El model de declaració de confidencialitat de dades i documents signat. (ANNEX 5).

6.- El repertori i entitat de gestió de drets d’autor signat. (ANNEX 6).

7.- Relació de la documentació que s’aporta a efectes de valoració segons els criteris de valoració establerts, tot informant de l’arxiu electrònic i la pàgina en que es troba l’acreditació a valorar.

8.- Altrament, l’adjudicatari del contracte antes de la resolució de l’expedient, haurà d’acreditar davant l’Ajuntament la titularitat del compte corrent en el que s’ha de realitzar el pagament, a tal efecte

a) Bé s’aportarà Certificat de titularitat original emès per l’entitat bancària, només si Tresoreria de l’Ajuntament de Palma no disposa de les dades de la titularitat del compte bancari de l’entitat (Annex 7).

b) Bé a l’enllaç https://palma.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13899 les entitats poden sol·licitar a la Secció de Tresoreria Municipal l’alta de la titularitat del compte bancari.

 

Dades de la contractació:

Núm. de expedient 7/2025

Procediment d’adjudicació: Contractes menors

Tipus de contracte: Serveis

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

7/2025

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Serveis

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

16/de maig/2025

Dades específiques Licitacions en curs

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 16 de maig de 2025