Contractació menor servei per la instal·lació de punts d’informació i atenció a les violències sexuals i lgtbi-fòbiques, no i punt - Perfil del contractant
Contractació menor servei per la instal·lació de punts d’informació i atenció a les violències sexuals i lgtbi-fòbiques, no i punt
DATA DE FI DEL TERMINI PRESENTACIÓ D'OFERTES: 7 dies naturals des de l'endemà de la publicació de l'anunci a la plana web municipal.
PRESSUPOST MÀXIM D'ADJUDICACIÓ: 7.500€ euros iva inclòs.
PRESENTACIÓ D’OFERTES: mitjançant instància dirigida al Servei d’Igualtat depenent de l'Àrea de Serveis socials, Educació, Participació ciutadana, Joventut i Igualtat d’Oportunitats (per registre electrònic). Cal informar de la presentació amb còpia del justificant de registre a l’adreça de correu electrònica: igualtat@palma.cat
PER MÉS INFORMACIÓ: la memòria justificativa adjunta o telèfon 971 22 59 00, exts. 7748, 7752, 7729, 7754, 7751.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
1. El model de proposició i oferta econòmica. (ANNEX 1).
Inclourà pressupost detallat de la prestació del servei referit, signat pel representant legal de l'entitat interessada, i inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica.
S’ha d’indicar el tipus de IVA aplicable (o si l'entitat està exempta).
2. Declaració responsable del licitador sobre compliment dels requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública, signat. (ANNEX 2).
3. Declaració responsable del licitador en matèria de Prevenció de Riscos Laborals, signat. (ANNEX 3).
4.Declaració d’Absència de Conflictes d’interessos, signat. (DACI). (ANNEX 4).
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
11/2025 (1281944D)
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Serveis
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
04/de juny/2025
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Documents
ANNEX 1. MODEL DE PROPOSICIÓ I OFERTA ECONÒMICA (1).pdf ANNEX 2. DECLARACIÓ RESPONSABLE DE COMPLIMENT DELS REQUISITS DE CAPACITAT.pdf ANNEX 3. DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL LICITADOR EN MATÈRIA DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS.pdf ANNEX 4. DECLARACIÓ D'ABSÈNCIA DE CONFLICTE D'INTERESSOS.pdf MEMORIA_JUSTIFICATIVA_CME_11_2025_-_SEFYCU_3981140.pdf Protocol No i Punt 2024.pdfData darrera modificació: 4 de juny de 2025