Publicador de continguts

EIP 2025-002 CONTRACTE MENOR SUBMINISTRAMENT D'UN RECEPTOR GPS PER FEINES DE TOPOGRAFIA

El Servei d’Estudis i Projectes d’Enginyeria del Departament d’Infraestructures i Accessibilitat està tramitant l’expedient per a l’adjudicació del contracte menor de subministrament d’un receptor GPS per feines de topografia.

Les condicions que cal tenir en compte per formular la seva oferta són les següents:

  1. Objecte del contracte: L'objecte del present contracte és l'adquisició d'un equip GPS de precisió, tipus GNSS RTK, amb capacitat de mesura en temps real i precisió centimètrica, destinat a les tasques de topografia i geodèsia realitzades pel Departament d’Infraestructures de l'Ajuntament de Palma. Així mateix, l’oferta inclourà 1 any de connexió a la xarxa SMARTNET BALEARES, 1 any de d’actualització de firmware i suport tècnic, i 1 any de manteniment anual, inclòs certificat de calibratge.
  2. Tipus de contracte: Subministrament i servei
  3. Procediment i forma d’adjudicació: contracte menor
  4. Criteris de puntuació: únic criteri, econòmic
  5. Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d’acord amb l’art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001.
  6. Especificacions tècniques de la prestació: Estan incloses al punt tres de la memòria justificativa del contracte.
  7. Òrgan de contractació: Regidora de l'Àrea d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials.
  8. Pressupost màxim de licitació (IVA inclòs): 18.036,26 €
  9. Termini d’execució: Per al subministrament de l’equip objecte del contracte, s'estableix el termini màxim d’una setmana des de la notificació de la formalització del contracte. Paral·lelament, s’estableix un termini d’un any des de la mateixa data de cobertura per les actualitzacions del firmware i suport tècnic,  un any de connexió a la xarxa SmartNet i un any de manteniment, inclòs l’emissió d’un certificat de calibratge.
  10. Lloc de prestació: Oficines Àrea de Infraestructura i Accessibilitat, del Ajuntament de Palma, en camí dels Reis 400 de Palma. Planta baixa. Servei d’Estudis i Projectes d’Enginyeria.
  11. Responsable del contracte: Antonio Vadell Cifre.
  12. Termini de garantia: 3 anys a partir de l’entrega de l’equip..
  13. Forma de pagament del preu: Es farà sobre una única factura quan s’entregui l’equip complet.
  14. El lloc i el termini de presentació de l'oferta són els següents:
  • L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça electrònica serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).
  • El correu electrònic ha d'estar identificat amb:
  1. Indicació de la licitació a què es concorre
  2.  Nom i cognoms o raó social de l'empresa licitadora
  3. NIF
  4. Nom i els cognoms del representant, si escau.
  5. Els números de telèfon i de fax
  6. L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.
  1. El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable i la Declaració d'absència de conflicte d'interessos que s'adjunten com a annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.
  2. Documents que s’adjunten:
  1. Model de declaració responsable (Annex III) a emplenar i aportar degudament signat pel licitador juntament amb l'oferta.
  2. Model de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) (Annex IV) a emplenar i aportar degudament signat pel licitador juntament amb l'oferta.
  3. Memòria Justificativa del Contracte Menor

  1. El termini de presentació: fins al dia 13 de de maig de 2025 a les 14:00

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb el Serveis d'Estudis i Projectes  a través del telèfon següent: 971764800 ext 5012 Antonio Vadell Cifre.

Els sotasignats declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, del 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i l'article 61 del Reglament financer (UE 2018/1046, de 18 de juliol 2018) i no tenir conflictes d’interès en aquesta actuació que integra l’expedient.

Palma, a data de la firma electrònica

El Responsable del Contracte

El Coordinador d’Estudis i Projectes adjunt a cap de Departament

Antonio Vadell Cifre

(Document firmat electrònicament)

 

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

EIP 2025-002

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Subministre

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

07/de maig/2025

Dades específiques Licitacions en curs

Data Inici presentació d'Ofertes:

07/05/2025

Data Fi presentació d'Ofertes:

13/05/2025

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 13 de maig de 2025