Asset-Herausgeber

SUBMINISTRAMENT D'ELEMENTS PER A LA SEGONA AMPLIACIÓ DEL SISTEMA DE BICICLETA PÚBLICA BICIPALMA.(2 LOTS)

Vertragsdaten:

File number

2016-001-S

Vergabeverfahren

Abierto no sujeto a regulación harmonizada

Vertragsart:

Suministro

Spezifische Daten Anzeige

Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung

Garantie erforderlich:

Garantia provisional: 1.125,00 € pel lot 1 i 4.791,22 € pel lot 2

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

28/01/2016

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung im lokalen Newsletter:

28/01/2016

Startdatum für die Einreichung von Angeboten:

28/01/2016

Enddatum für die Einreichung von Angeboten:

11/02/2016

Ort für die Einreichung von Angeboten:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Angebotseröffnungsplatz:

A les 09:00 hores del segon dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes,al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Spezifische Daten Bewertung:

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

07/03/2016

Bewertung:

Licitadors:

  1. INDRA SISTEMAS SA
  2. LABICI BICICLETAS PÚBLICAS SL


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 22 de febrer de 2016.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 7 de març de 2016.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, assimit per la Mesa en sessió interna de dia 4 de març de 2016, i de la proposta d'exclusió de l'empresa LABICI BICILETAS PÚBLICAS SL, que optava als LOTS 1 i 2, perquè la seva proposta tècnica no ha pogut ser avaluada per  incompliment de les característiques del Plec de condicions tècniques.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules del licitador admès.


Tot seguit la Mesa ha aplicat els criteris de valoració mitjançant fórmules previstos a l'apartat 2 del quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen

Datum der Vergabevereinbarung:

20/04/2016

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

25/04/2016

Preis der Auszeichnung:

193.245,94 € amb IVA inclòs

159.707,39 € més 33.538,55 € d'IVA

Final Preisträger:

INDRA SISTEMAS SA

NIF: A-28599033

Motivation:

La formalització del contracte s'haurà de efectuar no més tard dels quinze dies hàbils següents a aquell en el qual es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats .

Information:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Datum der letzten Änderung: 8. Mai 2023