Publicador de contenidos

ACCESIBILIDAD 2017-001 Evaluación y realización tareas complementarias proyecto piloto producto turístico ACC

NÚM.: ACCESSIBILITAT-2017-001

TÍTOL: Petició d'ofertes per a la contractació menor de servei per a l'avaluació i realització de tasques complementàries al Projecte Pilot de Producte Turístic de Qualitat i Innovador basat en l'Accessibilitat

LOCALITZACIÓ: Departament d'Infraestructures, Son Pacs (Ajuntament de Palma)

SERVEI: ACCESSIBILITAT - Oficina Palma Accessible
· Data prevista d'inici de la prestació objecte del contracte, d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament, en acabar els tràmits administratius, un cop firmat el decret.

CONTACTE: Urbano Sánchez-Pastor Dotor. Telèfon: 971 76 48 00. Ext 5015 Email: accessibilitat@palma.es

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 12 d'abril de 2017

DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 18 de maig de 2017 a les 14.00 hores

ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:

1) Assistència tècnica a la implantació d'un Sistema de Gestió, tenint en compte tots els aspectes necessaris per tal de poder obtenir la corresponent certificació AENOR en base al projecte elaborat i redactat per l'Àrea delegada d'Infraestructures i Accessibilitat contra les UNE's 170.001 i 93.200, coordinat i integrat en el vigent Sistema de Gestió de l'Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma.

2) És també objecte del contracte l'assistència tècnica del desenvolupament del Projecte Pilot de Producte Turístic de Qualitat i Innovador basat en l'Accessibilitat segons els objectius, el recorregut, els serveis, les facilitats i les aplicacions per als usuaris que figuren a la memòria del projecte així com seguir les fases segons la Memòria del Projecte que s'adjunta com a document complementari per a la seva correcta execució i avaluar-ne la implantació i eficàcia del sistema de gestió de l'accessibilitat universal en la ruta turística accessible de Palma, tenint en compte tots els aspectes necessaris per tal de poder obtenir la corresponent certificació AENOR en base al projecte elaborat i redactat per l'àrea delegada d'Infraestructures i Accessibilitat.

3) Aquesta avaluació inclourà el Sistema de Gestió de l'Accessibilitat Universal i del seu entorn que comprèn tots els aspectes que figuren a la memòria del projecte.

REQUISITS DEL CONTRACTE:

I. S'exigeix l'assignació d'una persona amb dedicació completa per al projecte amb experiència prèvia demostrable en la gestió i implantació de sistemes de gestions d'accessibilitat universal i de cartes de serveis, que haurà de seguir les pautes fixades a les fases 2, 3, 4 i 5 a la Memòria del Projecte complint íntegrament amb allò que s'hi exposa fent una especial referència a totes les tasques administratives necessàries per la seva execució tant internes com externes que aniran a càrrec de l'empresa adjudicatària. L'Oficina Palma Accessible exercirà la funció coordinadora de les tasques administratives essent l'interlocutora principal a la qual dirigir-se per tal dur a terme el seguiment de la implantació i resoldre les qüestions relatives al seu desenvolupament.

II. Per altra banda, es fa necessària l'elaboració de la Carta de Serveis seguint la línia marcada per l'Ajuntament de Palma respecte de la resta de Cartes de Serveis tot seguint les instruccions del Departament de Qualitat i amb la col·laboració de l'Àrea delegada d'infraestructures i Accessibilitat.

III. L'empresa adjudicatària haurà d'elaborar un Llibre de Comunicació dirigit als Espais Comercials (farmàcies, restauració, comerços,...) que es lliurarà a les empreses adherides al Projecte Pilot de Producte Turístic de Qualitat i Innovador basat en l'Accessibilitat. Aquest Llibre s'haurà d'elaborar seguint les directrius de l'Oficina Palma Accessible.

IV. L'empresa adjudicatària comptarà amb el suport tècnic de les àrees municipals implicades, les quals marcaran els criteris d'actuació i, especialment, tindrà com a interlocutor principal l'Oficina Palma Accessible.

PRESSUPOST:
Es fixa un pressupost màxim de 17.999 € + 21 % d'IVA = 21.778,78 €.

PRESENTACIÓ D'OFERTES:
S'han de presentar en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa de l'Àrea Delegada d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, Camí dels Reis, 400:

· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública.
· Pressupost desglossat dels treballs, signat pel representant legal de l'entitat interessada, inserint-hi el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica. S'hi ha d'indicar el tipus d'IVA aplicable o si l'activitat n'està exempta, i les dades del compte bancari.
· Aportació de documents que acrediten l'experiència professional en l'àmbit objecte de la contractació.
· Memòria-resum del pla d'actuació previst a desenvolupar per a l'empresa de manera detallada per cada de les fases segons la Memòria del Projecte i detall de mitjans humans assignats al contracte amb indicació de la seva dedicació i capacitació.

CRITERIS D'ADJUDICACIÓ: Les Memòries del pla d'actuació detallada seran avaluades per responsables tècnics del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat i del Departament de Qualitat.
Seran desestimades aquelles propostes que, per raó justificada i amb criteri de la comissió tècnica, no garanteixin el compliment de l'objecte del contracte.

De la resta de les propostes resultaria adjudicatària la que menor cost proposi sense incórrer en desproporció. Es considerarà desproporcionada l'oferta que proposi un cost inferior en 5% respecte de la mitjana de totes les ofertes presentades.

DOCUMENTACIÓ ANNEXA: o Declaració responsable de la capacitat del contractista.

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

12/04/2017

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

12/04/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

18/05/2017

Lugar presentación de Ofertas:

Unitat Administrativa de l'Àrea Delegada d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, camí dels Reis, 400 (Son Pacs)

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

18/05/2017

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

20/07/2017

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023