Publicador de contenidos

ACUERDO MARCO DE SUMINISTRO DE LA UNIFORMIDAD Y EQUIPAMIENTO PARA LA POLICIA LOCAL DE PALMA (50 LOTES)

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2017-037-S

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Suministro

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

09/11/2017

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

09/11/2017

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

25/11/2017

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:450926-2017:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

09/11/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

02/01/2018

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 15/01/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

08/10/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. INSIGNA UNIFORMES SL
  2. SAGRES SL - PARTENON
  3. SATARA SEGURIDAD SL
  4. PACO GARCIA PRENDAS Y ARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA
  5. GUARNICIONERIA ROAL SA
  6. EL CORTE INGLES SA


L'obertura pública de les ofertes econòmiques i proposicions tècniques relatives als criteris de valoració mitjançant fórmules (Sobre C) prevista per al 15 de gener de 2018 queda ajornada a proper 22 de gener de 2018, a les 9h al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 22 de gener de 2018.

La informació amb el resultat de l'obertura pública dels Sobres C està disponible a l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina


La Mesa de Contractació, en sessions de dia 12 i 19 de febrer de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte i ha acordat elevar a la Junta de Govern les següents propostes:

a) Excloure els licitadors i pels lots que es detallen a continuació pequè les mostres no s'ajusten als requisits del Plec de prescipcions tècniques:

1) INSIGNA UNIFORMES SL dels lots 6, 27, 32, 33, 38, 42 i 44.

2) SAGRES SL dels lots 32 i 33.

3) SATARA SEGURIDAD SL dels lots 5, 14, 15, 38 i 42.

4) PACO GARCIA PRENDAS Y ARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA dels lots 1, 6, 14, 15, 16, 30, 38, 42, 44 i 46.

5) GUARNICIONERIA ROAL SA del lot 42.

6) EL CORTE INGLES SA dels lots 24, 27, 38 i 42.

b) Excloure l'empresa SAGRES SL dels lots 36 i 37 perquè ha ofertat un preu superior al tipus de licitació.

c) Declarar deserts els lots 32, 33 i 44 perquè s'ha proposat l'exclusió de tots els licitadors que hi optaven.

d) Requerir als licitadors següents la documentació necessària per a la posterior adjudicació dels diferents lots d'aquest contracte, mitjançant acord de la Junta de Govern, ja que han resultat ser els titulars de les ofertes econòmicament més avantatjoses:

1) INSIGNA UNIFORMES SL pel que fa als lots 1, 2, 20, 24, 30, 31 i 39.

2) SAGRES SL pel que fa als lots 13, 27, 38, 41, 42, 46 i 47.

4) PACO GARCIA PRENDAS Y ARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA pel que fa als lots 21, 40 i 50.

5) GUARNICIONERIA ROAL SA pel que fa als lots 17, 29, 43 i 48.

6) EL CORTE INGLES SA pel que als lots 4, 5, 6, 11, 14, 15, 16, 18, 19, 22, 23, 26, 28, 34, 35, 36, 37, 45 i 49.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 14 de setembre de 2018, va acceptar l'informe emès per la comissió tècnica en el qual es rectifica puntuació atorgada a LOT 29 ja que es va detectar una errada en la valoració d'aquest lot, i acorda proposar a la Junta de Govern que es deixi sense efecte el punt 12è de l'Acord de data 16.05.2018 pel que fa a l'adjúdicació a GUARNCIONERIA ROAL SA del lot 29 i adjudicar-lo a l'empresa INSIGNA UNIFORMES SL.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, informes i altra documentació relativa a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

16/05/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

29/10/2018

Precio de la adjudicación:

La despesa estimada del contracte es de 612.330,00 € amb l'IVA inclòs per dos anys de contracte.

Adjudicatario definitivo:

1) INSIGNA UNIFORMES SL(B-97611164) lots 1, 2, 20,24, 30, 31 i 39.

2) SAGRES SL (B-36028991) lots 13, 27, 38, 41, 42, 46 i 47.

4) PACO GARCIA PRENDAS YARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA(A-58265364) lots 21, 40 i 50.

5) GUARNICIONERIA ROAL SA (A-78608940) lots 17, 29, 43 i 48.

6) EL CORTE INGLES SA (A-28017895) lots 4, 5, 6, 11, 14, 15, 16, 18, 19, 22, 23, 26, 28, 34, 35, 36, 37, 45 i 49.

La J. G. de 17.10.18 deixar sense efecte el lot 29 adjudicat a l'empresa GUARNICIONERIA ROAL i el va adjudicar a l'empresa INSIGNA UNIFORMES SL 

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat en data de 12 de juny de 2018

La formalitzaciódel contracte del lot 29 no es podrà efectuar abans què transcorrin quinze dies hàbils des que es trametila notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. 

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023